tintin77 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 her er linken til digi.no/dinside konkuransen http://www.digi.no/php/art.php?id=99875&f=katnav Sjekk særlig casemoddene Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Hvis jeg mekker sammen 1337 Xboxer, til èn stor super computer. Er jeg da garantert 1. plass, for råest PC? Edit: Litt dumt å bruke så mye penger, hvis jeg ikke vinner Hvis du klarer å bygge sammen 1337 X-boxer i ett cluster slik at alle boksene fungerer som én PC som kan sentralstyres med en Linux/Unix-system så skal jeg garantere deg førsteplassen Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvis jeg mekker sammen 1337 Xboxer, til èn stor super computer. Er jeg da garantert 1. plass, for råest PC? Edit: Litt dumt å bruke så mye penger, hvis jeg ikke vinner Hvis du klarer å bygge sammen 1337 X-boxer i ett cluster slik at alle boksene fungerer som én PC som kan sentralstyres med en Linux/Unix-system så skal jeg garantere deg førsteplassen Bare å sette i gang å spare da. Det blir vell noe som "X_lønninger = 1337 * 2300" Tipper at om 6 år skal jeg klare å hoste opp 3mill, føler meg heldig i lotto Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Urk digi.no sin konkuranse var jo temmelig bånn i bøtta. Syns det var vel så tåpelig vinneren ble valgt ut i fra harddiskkapasitet. Gledr meg til å se resultatene her og sammenligne med digi.no som kommer til å falme i sammenligning. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 syns alle tester og artikler falmer i forhold til hw sine dyptgående og ekstremt velskrevne tester og artikler. he he Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 sant nok digi.no/dinside datas konkuranse ikke var superbra da... En ting er ytelse osv, men spennende casemod er nok å foretrekke da... Ingen tvil om at hardware.no sine tester , konkuranser osv er mye mer dyptpløyende, forklarende osv. Så det er bare å vente i spenning... Lenke til kommentar
thoering Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hmm, disse programmene som man vil ha output fra er jo kun win32 programvare! Dette er for dårlig!Prøv å finn alternative programmer til *nix baserte systemer. Finnes noen mennesker som bruker linux. En score i Linux vil gjerne være ulik en score i Windows, hvordan skal man da være sikker på hvilken som er best? Forstår det føles urettferdig for en som bruker Linux å måtte legge inn windows for å få være med, men tross alt er det mer lettvint om minoriten må legge inn nytt os enn om majoriteten hadde måttet gjort det... Forstår godt at du synes dette er urettferdig! Det er jo windows som er betal-os´et av disse to! Men det er jo nesten bare slik det må bli når 98% kjører utelukkende Windows... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Pss..... Har ikke nokka å stille opp med!..... Med det er jo Benchmarks som burde avgjøre det heile... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Eh, det er nok det som er tanken ja... Btw, Til deg som snakket om trekabinett! Do not disrespect my wooden case! (disrespekt? hvordan staves det) Endret 20. februar 2004 av alex503 Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 her er linken til digi.no/dinside konkuransen http://www.digi.no/php/art.php?id=99875&f=katnav Sjekk særlig casemoddene Takk for link. Jeg lurer litt på om de egentlig mente å publisere det der under datahumor... Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk? Hehe, da er det fare for at jeg vinner. På TG , skalvise, i forfjor, vardetvel, fikk jeg beskjed av dommeren i casemod compoen om at hvis det var premie for styggeste kasse hadde jeg vunnet Jeg byggde den i ett sjeldent raserianfall da en idekabel viste seg å være ca 1 millimeter for kort. Da gikk jeg inn i garasjen og fant noen treplater og skrudde sammen i løpet av kvelden. Ett lag grønn husmaling fikk den og Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk? Hehe, da er det fare for at jeg vinner. På TG , skalvise, i forfjor, vardetvel, fikk jeg beskjed av dommeren i casemod compoen om at hvis det var premie for styggeste kasse hadde jeg vunnet Jeg byggde den i ett sjeldent raserianfall da en idekabel viste seg å være ca 1 millimeter for kort. Da gikk jeg inn i garasjen og fant noen treplater og skrudde sammen i løpet av kvelden. Ett lag grønn husmaling fikk den og Bilder! Vi vil ha bilder! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 -3DMark2001 på 640x480? Er jo ingen som tester med den opppløsningen. Er det ytelse på resten av systemet og ikke skjermkortet dere er ute etter bør det heller være feks. SuperPI eller PiFast som blir brukt. -PCMark04? For et elendig benchmarkprogram. -ScienceMark? Ingen overklokkere som bruker det. Og en ting; det er ikke skjermbilde av PC/3DMark dere vil (les: bør) ha, men prosjektfilen! Ellers bra Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 her er linken til digi.no/dinside konkuransen http://www.digi.no/php/art.php?id=99875&f=katnav Sjekk særlig casemoddene Takk for link. Jeg lurer litt på om de egentlig mente å publisere det der under datahumor... LOL Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Bilder! Vi vil ha bilder! Ja bilder ja... Nå har jeg ikke noe brukbart kamera, men hvis desertglow kommer til hjemmlig trakter i vinterferien så kan vi sikkert få til noen fine bilder. Hmm, kanskje han alt har bilder av den kassa. Jeg skal spørre. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hmm, disse programmene som man vil ha output fra er jo kun win32 programvare! Dette er for dårlig!Prøv å finn alternative programmer til *nix baserte systemer. Finnes noen mennesker som bruker linux. En score i Linux vil gjerne være ulik en score i Windows, hvordan skal man da være sikker på hvilken som er best? Forstår det føles urettferdig for en som bruker Linux å måtte legge inn windows for å få være med, men tross alt er det mer lettvint om minoriten må legge inn nytt os enn om majoriteten hadde måttet gjort det... Forstår godt at du synes dette er urettferdig! Det er jo windows som er betal-os´et av disse to! Men det er jo nesten bare slik det må bli når 98% kjører utelukkende Windows... ahh, en likesindet Lenke til kommentar
nikey Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hva med mac brukere da? får vi ikke lov å leke eller så er dere redde oss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hva med mac brukere da? får vi ikke lov å leke eller så er dere redde oss? livredd Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hva med mac brukere da? får vi ikke lov å leke eller så er dere redde oss? dette er da en pc-konkurranse da... mac-brukere kan bare gå å lage en stygg casemod og stapp alle de stygge og feite IDE kablene inni der! Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 -3DMark2001 på 640x480? Er jo ingen som tester med den opppløsningen. Er det ytelse på resten av systemet og ikke skjermkortet dere er ute etter bør det heller være feks. SuperPI eller PiFast som blir brukt. -PCMark04? For et elendig benchmarkprogram. -ScienceMark? Ingen overklokkere som bruker det. Og en ting; det er ikke skjermbilde av PC/3DMark dere vil (les: bør) ha, men prosjektfilen! Ellers bra Tror ikke det hjelper, du skal mase mye før det trenger igjennom....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå