Folo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Får finne dagens pris på de interne komponentene, summere og dele på score. Hva med kraftigste pc til under 10 000,- eller noe slikt? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på hva premiene blir, uansett bra arrangert HW og Overklokking.no Håper det blir flere slike muigheter i framtiden Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Fett Bare synd at jeg ikke har noe å vise frem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Fett Bare synd at jeg ikke har noe å vise frem Fett for de som har kule mods og pc'r. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Bra initiativ! Kanskje jeg t.o.m klarer å få ferdig mitt to år gamle prosjekt... Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk? Da vinner jeg, IBM Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tsk... håper dere setter opp en om noen år når en del av oss er litt mer drevne Så vi og kan ha en sjanse å vinne noe engang Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk? Da vinner jeg, IBM Ork... leste litt for fort sry Endret 20. februar 2004 av So Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nice med både casemod og casebuild. Bra at vi har ~40 dager på oss også. (må spare som en saten til vannkjøling nå. ) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hm... er nesten at jeg MÅ kjøpe meg enda en 17" og modde LITT til så kanskje kanskje kanskje jeg kan snike meg innpå 5 plassen et sted... Er vel lov å prøve! Dere har ikke vurdert en skjermmod kategori da, haha EDIT: hadde det vært en skjermmod kategori skulle jeg jammen meg ha klart å mekke sånn at mine (3?) skjermer er festet i hverandre og kun hatt en fot... Drømte meg litt bort her Endret 20. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hm.. hvis jeg har litt over en måned på meg, så får jeg solgt Mustangen og noen aksjer, så har jeg i overkant av 100.000 bare der. Burde få kjøpt meg en kraftig maskin da, slik at jeg kan vinne. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 det viktigste er ikkje å vinne, men og delta (sa han som ikkje har ein sjans til å vinne ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Synest det var veldig til fokusering på muligheten til å vinne og hvor mye penger andre har og hvor urettferdig det er Trodde dette var for å ha det litt morro Endret 20. februar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Synest det var veldig til fokusering på muligheten til å vinne og hvor mye penger andre har og hvor urettferdig det er Trodde dette var for å ha det litt morro Vet du kanskje ikke at nordmenn er de mest misunnelige menneskene i hele verden da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Joda men det blir liksom litt teit når det først klages på at det ikke skjer noe og når det endelig kommer så var det ikke bra nok fordi det er ikke lagt opp slik at jeg er garanter å vinne Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Synest det var veldig til fokusering på muligheten til å vinne og hvor mye penger andre har og hvor urettferdig det er Trodde dette var for å ha det litt morro Hør på denne mannen! Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Noen som har en link til den digi/Din side konkurransen? Jeg klarte ikke å finne noe der... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Synest det var veldig til fokusering på muligheten til å vinne og hvor mye penger andre har og hvor urettferdig det er Trodde dette var for å ha det litt morro Jeg er med for å ha det gøy! --- Og en fantastisk god grunn for å kjøpe nytt stæsj til PC'en... Noen trenger god grunn for å kunne bruke penger på "ting du ikke trenger, men bare MÅ ha" Kjærester har dessverre svært liten forståelse for dette, rart... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hvis jeg mekker sammen 1337 Xboxer, til èn stor super computer. Er jeg da garantert 1. plass, for råest PC? Edit: Litt dumt å bruke så mye penger, hvis jeg ikke vinner Endret 20. februar 2004 av Dasset Lenke til kommentar
Klette Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hmm, disse programmene som man vil ha output fra er jo kun win32 programvare! Dette er for dårlig! Prøv å finn alternative programmer til *nix baserte systemer. Finnes noen mennesker som bruker linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå