Zappy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Skal du desert glow være med? dual opteron 248 er ikke mnge som slår... Nope, jeg er med på å velge ut vinnere, kan ikke delta da Har forøvrig ikke bra nok skjermkort til å hevde meg skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Skal du desert glow være med? dual opteron 248 er ikke mnge som slår... Nope, jeg er med på å velge ut vinnere, kan ikke delta da hva er adressen din ? lurte på hvor jeg skulle sende den nye bmw 645ci Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 [quote name='DesertGlow' date='20/02/2004 : 15:18'] [quote name='So' date='20/02/2004 : 15:14'] [quote name='AMD-King' date='20/02/2004 : 15:12'] Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har? [/quote] [url="http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207872&st=120&hl="]Har spurt, men DesertGlow sa de ikke hadde funnet ut enda [/url] [/quote] Som det står: Det er ikke nødvendigvis vinnerne som får premie. [/quote] Dette høres jo hyggelig ut! Men skulle ikke hatt en ny vri da, hvem som har styggest PC som er i normalt bruk? Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 supert opplegg! Typisk hw.no Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Synes det blir sumt å gi premie til den som har den beste dataen. Kan jo kjøpe seg til det da. Den rikeste med heftigst datautstyr vinner enda mer. Litt feil spør du meg. Men ellers en bra konkurranse. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) bedre data til dem som har det beste får vel satse alt av penger og tid nå? edit_ lefi Endret 20. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) DG,vi l det bli tatt høyde for hvilken komponent i en maskin som er rå. Feks en råklokka budsjett ,maskin kan jo ikke konkurere med en high end maskin på ytelse,men en budskjett maskin kan jo ha sinnsyk rå ytelse i forhold til hva den består av. håper du mente hva jeg forstod Ellers må jeg si at dette er et kjempefint tiltak,og vet at både jeg og andre forumbrukere gleder seg til å se resultatene! Endret 20. februar 2004 av guttorm Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på om jeg får meg ny pc innen den tiden, ikke at jeg tror jeg kommer til å vinnen kraft konkurransen her da, for Snekker`n og sikkert flere parkerer nok en god del av deltagerne når det kommer til kraft pc. Blir nok ikke noe casemod premie heller [vindu lepont med katoder for min del], der er BeQuiet overlegen det meste [alt?]. Jaja, good luck til alle sammen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Synest ideen er fin jeg , ikke minst med tanke på at den er oppdelt i flere klasser . At det nevnes dette med den som har best råd er bare tøv , da kan vi jo ikke ha en konkuranse om beste mod heller med mindre hver enkelt må legge ved siste års ligningsattest. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 burde kansje ha kjøpt meg høytalere og musmatte også? i tilleg til mus og tastaturet jeg hadde bestilt? kansje jeg kunne ha plassert meg ganske i "Generelt heftigste PC" delen da. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er noe av det peneste man kan få tak i etter min mening! Takk for eyecandyen jokki Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 3DMark 2001SE build 330 (640x480x32) Er det ikke best å kjøre det som default 1024x768? Alt annet blir litt n00b! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 dr.spawn sine prosjekter er i klasse for seg selv,han tar prosjektene helt fra scratch,og bygger opp på en helt spesiell måde,da han blander elektronikk moddinga med case bygginga.Jeg synes det Be quiet er helt rått,og bedre en nesten alt(vist ikke alt) som ligger rundt på nettet. Håper han får en premie,det er vell undt,bare underholdninga man får ved å lese gjennom prosjektet er vert en premie Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 3DMark 2001SE build 330 (640x480x32) Er det ikke best å kjøre det som default 1024x768? Alt annet blir litt n00b! Det blir større tall-forskjeller i score og derfor mindre sjangse for at to får lik score. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Synes det blir sumt å gi premie til den som har den beste dataen. Kan jo kjøpe seg til det da. Den rikeste med heftigst datautstyr vinner enda mer. Litt feil spør du meg. Men ellers en bra konkurranse. Les konkurranseteksten og innleggene i denne tråden en gang til du Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 3DMark 2001SE build 330 (640x480x32) Er det ikke best å kjøre det som default 1024x768? Alt annet blir litt n00b! Poenget er at man på den måten i stor grad minimerer påvirkningen fra skjermkortet, og så betyr skjermkortet heller masse i 2003-versjonen. Poenget er å diffrensiere testene så mye som mulig. Forøvrig har jeg noe problemer med å forstå hva dette har med "n00b" å gjøre... Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei, la oss lage en konkurranse hvor 3 av de 4 kategoriene underforstått sier "den med mest penger vinner". Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei, la oss lage en konkurranse hvor 3 av de 4 kategoriene underforstått sier "den med mest penger vinner". hehe tengte det samme jeg også, men det er jo morro å se hva gutta med jobb/pappa kan få til Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det blir spennende dette ja Selv om at jeg vant casemodkonkuransen til digi.no/dinside.no/data så tror jeg denne konkuransen er mer spennende da, der nivået er nok betraktelig høyere. Det blir spennende å se da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå