DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vinterkonkurranse på HW.no I samarbeid med Overklokking.no lanserer Hardware.no nå vår vinterkonkurranse, hvor vi ønsker å kåre lesernes heftigste datamaskiner, råeste utstyr og beste casemod. Bli med på konkurransen! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva tid kommer info om premiene da? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 finnaly og nå som jeg har brent CPU jeg blir gal av AMD !!! intel here i come !! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har? Har spurt, men DesertGlow sa de ikke hadde funnet ut enda Endret 20. februar 2004 av So Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har? Kanskje en helt rå Celeron 2.8. Det har man garantert ikke fra før Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:) Quoter meg selv jeg "Er som å vinne i skiskyting for å ha mest ammunisjon med seg... " EDIT: postcount of the beast Endret 20. februar 2004 av So Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har? Har spurt, men DesertGlow sa de ikke hadde funnet ut enda Som det står: Det er ikke nødvendigvis vinnerne som får premie. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:) beste "casemod" 238blå/grønne/røde noen lys, med ferdig kjøpt Side vindu, noe sånnet hadde digi.no klappet hardt for! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 håper dere ikke gjør som digi da og gir prisen til kraftisk pc til den personen som har flest hardisker da:) Så klart ikke. Her går prisen til dem som har lengst hjemmesnekret DVI-kabel Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lurer på hva som er i premie for de som har kraftigst PC. Hva skal de med enda mer av det de allerede har? Har spurt, men DesertGlow sa de ikke hadde funnet ut enda Som det står: Det er ikke nødvendigvis vinnerne som får premie. Bra det har jeg og en sjanse Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kjekt at det endelig kommer noen konkurranser igjen. Kjekt med slike "aktive" konkurranser, hvor man ikke alltid bare kan gewgle seg frem til Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hmm, håper/trur at dr.Spawn drar i land casemod (bygd fra skrætsj) seieren med beQuiet... eller Radiosphere (elns). Begge er råe (beQuiet er best dah ), og mannen bak er skilled i modding! beQuiet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 dr.spawn tar nok casemod seieren. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Skal du desert glow være med? dual opteron 248 er ikke mnge som slår... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Var i en korrespondanse med digi.no i forbindelse med deres kåring. Og de kommer til å følge med på denne konkurransen. Tror de har mye å lære hva casemods og kraftPC'er angår. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Premien er jo heder og ære Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg kan jo lage kabinett i tre. pappa kan treskjæring. og så kan jeg få det til slik at når det blir varmt inni kabinettet kan en luke åpne seg og vifte starte. treskjert kabinett med neon og vindu det blir...rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå