Gå til innhold

Marantz forsterker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen info om denne forsterkeren Marantz PM7000? Eneste jeg vet er at den kjører 2*90w i 8 ohm.. Hvor mye er den verdt, hvis jeg kjøper brukt? Ville den funka Fett med Cerwin Vega V-12F? Kom med tilbake meldinger! Takk

Endret av Vigji^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde den der (gullfarget). Den hadde jeg hatt enda hvis jeg hadde hatt råd til både stereo og surround! Knallforsterker; skikkelig kraftig og med super lyd. Pent "møbel" også, stilren og snadder for øyet. Hvis du ikke har sett den, kan jeg maile bilder (har ikke webområde å legge dem på for øyeblikket).

Kostet 4300 ny da jeg kjøpte den januar 2002 hos HiFiCenter-kjeden. Er den i fin stand, kunne jeg glatt gitt 3000 for den. Mye lyd for pengene. Har IKKE radio.

Hvis du har 4 ohms høyttalere leverer den forresten ca 2*155 W rms såvidt jeg husker. 2*95 i 8 ohm.

Jeg brukte den med et par store JBL, og fikk skikkelig rocka lyd, slik jeg ønsket. Gjør seg også godt til filmer.

Har ikke prøvd sammen med noen Cerwin Vega-saker.

Lenke til kommentar

Har Marantz PM7000 og Cerwin Vega E-712. har ikke så god peiling, men jeg synes dette spiller bra...! eneste problmet jeg har møtt på er at rommet kan vrære for lite.. har testet min forsterker mot en NAD C352.. mener å huske at NADen spilte bedre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...