Erik1234 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei Jeg har fått ny mobil, en Nokia 6600. Så jeg tenkte jeg skulle få bildene jeg har på mobilen over til pcen, og jeg fikk vite det enkleste var å sende det via e-mail. Som Telenor kunde sendte jeg "mp" til 1999 for å kunne sende e-post. Problemet er at det sto på meldingen at jeg skulle få vite inngående e-mail server og utgående, men det har jeg ikke fått vite! Noen som vet hva vi skal skrive der? Jeg får bare "finner ikke server" når jeg prøver å sende e-post til min hotmail adresse Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg bruker netcom for der vet jeg at det funker, men hotmail kan jo funke siden 6600 støtter alt mellom himmel og jord. Men jeg postet for å fortelle deg at det å sende bilder på mail er dyrt i lengden. et bilde i god kval=100kb=10kr/bilde Det betyr at det koster 26*10=260kr å sende bilder med kontant, men har du abbonoment så blir det jo billigere etter det 5. eller 6. bildet, men det er mye penger å betale. Kjøp en bluetoothdongle så kan du synce mot outlook etc også, det er en mye bedre løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå