Pho3nix Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Når er er på mIRC, på noen kanaler. Når noen joiner en av de kanalene jeg er på så prøver automatisk irc å sende en fil med navn "melda.scr" til alle som joiner de kanalene jeg er på. Irriterende virus eller hva det er. Den filen finnes heller ikke på pcen når jeg søker etter den. Jeg har prøvd flere forskjellige scannere som Norton 2003, Spybot og Ad-aware. Ingen ting virker. Irriterende sak. Hjelp! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 høres ut som du har virus ja. rart at ikke norton finner det. forøvrig er denne feilpostet. vet ikke om jeg skal legge den i programvare eller sikkerhet *elle melle* Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Virus det ja... det er jo bare å skru av alt som heter Automatic Accept (eller noe) på DCC så mottar du ihvertfall ikke filen. Tar du /ignore på personene så gjør de det ikke flere ganger (eller du kan varsle de om at de har fått virus). Høyt sannsynlig vet de ikke om det selv. Og Tacritan: Tror ikke "..." hjalp ham så mye... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) gå inn på #dmsetup @ efnet. De hjelper deg med å fjerne viruset. Nå har du som mange andre også lært at man ikke skal klikke på linker man får av andre ukjente personer. Endret 20. februar 2004 av tøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå