Gå til innhold

Forslag til tiltak for å bli glad

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau. Jeg føler at jeg er i dass selv :p Jeg aner ikke hva jeg vil. Jeg holder jo på med en utdannelse nå, men er det det jeg vil jobbe som senere? Alle virker som å ha mål og drømmer - hva har jeg? Ingenting. Jeg sitter her bare og ser dum ut. Jeg er så tafatt, jeg ser ingen mål og mening med noe. Ingenting er gøy, ingenting er fint, ingenting gjør meg glad. Something's seriously wrong with me.

Noe galt fordi at du har klart målet mens andre enda holder på med det? :ermm:

Dette er ikke målet mitt. Jeg har ingen mål :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hvis du ser etter folk i samme situasjon så står jeg og peker på meg selv her.. =) Sitter her og lurer på hva ****** jeg skal gjøre i fremtiden.. Ikke at jeg bekymrer meg større though, har som eneste plan å holde meg unna kjedelig kontorjobb.. Jobbe med musikk er muligens eneste greia i horisonten for øyeblikket.. Har hoppa på et tog med noen kompiser som en bijobb for øyeblikket.. Har et plateselskap jeg har som reserve.. Dude jeg har kjent siden jeg var liten og bodde i London.. Så hvis jeg ever komme i trøbbel kan jeg alltid stikke til London og samarbeide med plateselskapet =) (Ok, nå virka det kanskje som om jeg har planer, men det har jeg ikke =) Tviler på at plateselskapet kan holde som eneste inntekt.. Kan dog klare meg med hva som helst så lenge jeg har det fett. Og jeg vil ha det fett når jeg jobber der..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...