Jonki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kjøp deg ei flaske vin, drikk denne mens du hører på høy heavy-metal til det piper i ørene. Finn ut hva du _egentlig_ interesserer deg for og begynn å jobbe mot dette, det er det eneste som kan gi deg sann glede. enig der! interesse er svært viktig. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Hvis det går over lang tid, ta kontakt med f.eks. psykolog, eller en god venn og få snakket litt ut, pleier å hjelpe. Ellers som andre sier, ta en rolig kveld, et varmt bad, en koselig film.. Lag litt kakao, ta et fotbad.. Mange koselige ting som kan få en i godt humør.. Endret 21. februar 2004 av Outlook Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takk for forslag. I morgen blir jeg hjemme fra jobb. Er forkjølet, tett i hodet og slapp. Tenkte jeg skulle lese en bok og bare daffe rundt i pysjamasbukse og tøfler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å bli i godt humør? Ikke sitt for mye med pc'en..gjør deg ensom. Sitt heller med noen venner å stirr i taket. Er bedre det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å bli i godt humør? Ikke sitt for mye med pc'en..gjør deg ensom. Sitt heller med noen venner å stirr i taket. Er bedre det. Jau. Litt vanskelig å rive seg løs noen ganger. Sitter foran PCen hele dagen på jobb, og ganske mye av tiden etter jobb også. Men jeg har jo samboer da.. Så jeg er ikke alene. Noen ganger føler man seg ensom selv om man er med de man er glad i også. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hva med å finne ut på korfor du ikke er lykkelig da? Tenke over det. Ring en kompis/vennine som du stoler på og kan snakke om det du føler. .... slikt er ikke alltid lett... Har hatt mange tanker i hodet idet siste, mange søvnløse netter med å vri seg rundt og rundt i senga, blir varmt ikke få sove. Ikke minst kikke i taket, tenke samme tankene om og om igjen.... Alle tankene kom tilbake når jeg satt meg ned og begynnte å lese denne tråden. Forslagene gjorde meg ikke lykklige , men faktisk deppresiv.. En av de bedre dagene jeg hadde var igår, gamle venner hadde kommer fra Grimstad, Risør og Oslo, samlet oss i Porsgrunn. Vi drakk sammen og dro på byen. Da var ingen av tankene i hode mitt der, helt deilig. Nå så ha allt fall tilbake. penger, privat liv, jobb, drittsjef, studielån, ensomheten, hva skjer og hva er det jeg vil ut av livet? Alt dette surrer i hodet mitt akuratt nå. Huffe, dette inlegget ble nok langt fra positivt og passert sikkert ikke inn her. Men fikk så mye i hodet av å lese her.... beklager Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ta en titt på Buddy, den pleier i alle fall å muntre meg opp! Etterpå setter du på The Flaming Lips - Fight Test og mimrer litt tilbake på noen den tiden da alt var himmel på jord. Noen ganger når nåtiden ikke er så veldig bra, kan man ty til fortiden for hjelp.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så Buddy for noen dager siden, Hjalp der og da.... Men etterpå så tenker du på den tiden der du var sammen med dine barndomsvenner og dine _ekte_ venner... Som desverre har flyttet litt hit og dit... Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hva med et fotbad i en plastbøtte med litt grønnsåpe, men du sitter foran pc'en og gomler i deg pizza grandiosa med kjøttdeig og løk? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Da får du sette på Mongoland med en gang Buddy er ferdig. Problem løst, selv om det bare er for noen timer.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Så Buddy for noen dager siden, Hjalp der og da.... Men etterpå så tenker du på den tiden der du var sammen med dine barndomsvenner og dine _ekte_ venner... Som desverre har flyttet litt hit og dit... Kult at noen skjønner hva det går i, til tross for at jeg ikke synes det er kult at du har det slik. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så Buddy for noen dager siden, Hjalp der og da.... Men etterpå så tenker du på den tiden der du var sammen med dine barndomsvenner og dine _ekte_ venner... Som desverre har flyttet litt hit og dit... Kult at noen skjønner hva det går i, til tross for at jeg ikke synes det er kult at du har det slik. Er langt ifra kult... Har hatt noen lange samtaler for litt siden med enkelt på IRC som diverse skoler og slik. Har også tenkt å ringe PeNta for jeg fikk høre at hun hadde tenkt seg inn på en av linje, og få høre om mere info. Men jeg vet jo ikke engang hva jeg vil. Føler at alt av IT Norge er i dass. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jau. Jeg føler at jeg er i dass selv Jeg aner ikke hva jeg vil. Jeg holder jo på med en utdannelse nå, men er det det jeg vil jobbe som senere? Alle virker som å ha mål og drømmer - hva har jeg? Ingenting. Jeg sitter her bare og ser dum ut. Jeg er så tafatt, jeg ser ingen mål og mening med noe. Ingenting er gøy, ingenting er fint, ingenting gjør meg glad. Something's seriously wrong with me. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er nok ikke noe galt med deg, er det noe galt med deg. Så er det noe galt med mange av oss... Før hadde jeg også mål å drømmer, men nå sitter jeg med mye fustrasjon og irritasjon. Går på en jobb som bare "er". Føler ikke at jeg kommer fremover. Står opp, går på jobb, spiser, venner, betaler regninger og sover. Eneste jeg vet er at jeg vil vekk, vekk fra det jeg gjør nå. Hadde jeg vært rik, så ville jeg vært evig student. Være rundt med mennesker på den måten der er bare så mye mere knytta enn en jobb man bare trives delvis i. Men skal fortelle deg en ting Darkness, Er ikke så mange som har mål og drømmer. Mange trur dette om meg, men jeg er ikke av den personen som viser det. Utad er jeg desverre veldig kald av meg når det gjelder meg selv, tror egenlig at det er det som får meg tenke mye når jeg er alene. Fali' det der... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Går rundt og bare er, jeg også. Det som er så frustrerende er at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre for å fikse opp i dette. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Det kan være jævlig kult å jukse i kortspill mot venner også. Eller jukse i noe annet, om kreativiteten er på plass. Endret 23. februar 2004 av sosohal Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Forelsk deg!!! Da blir du i super humør! ... (er dette grunnen til dårlig humør kanskje?........ for det kan ha omvendt effekt...) stfu Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Få deg en potetvenn! http://jugong.hp.infoseek.co.jp/old/hp6/index.html Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Så Buddy for noen dager siden, Hjalp der og da.... *sukk* håper man kunne treffe jenta fra informatikk snart... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jau. Jeg føler at jeg er i dass selv Jeg aner ikke hva jeg vil. Jeg holder jo på med en utdannelse nå, men er det det jeg vil jobbe som senere? Alle virker som å ha mål og drømmer - hva har jeg? Ingenting. Jeg sitter her bare og ser dum ut. Jeg er så tafatt, jeg ser ingen mål og mening med noe. Ingenting er gøy, ingenting er fint, ingenting gjør meg glad. Something's seriously wrong with me. Noe galt fordi at du har klart målet mens andre enda holder på med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå