Gå til innhold

Forslag til tiltak for å bli glad

darkness|

Anbefalte innlegg

kan ikke Trond hjelpe deg med gitaren då?

Siden når ble Trond mr guitar? :roll:

Du sa jo at du ikke klarte det selv. så hvis du ikke klarer det så kan du vel bare prakke det på han :p

det vanskeligste er vel å få stemt gitaren uten stemmeboks hvis du ikke har spilt en stund og opparbeidet deg litt gehør.

Jeg har spilt i ca 3 år.. Men det var på barne og ungdomskolen :p

then play more, lass! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg føler meg også veldig mye "sliten" for tiden..

alt er liksom bare et ork, meg jeg gidder ikke å prøve å gjøre noe med saken, da jeg regner med at det kommer til å bli verre uansett pga lite søvn..

prøv å sette pris på det du klarer å sette pris på, resten skal du ikke tenke så mye på..

kanskje det hadde vært en god idè..

forresten, så kuttet jeg fingeren min igår da jeg skulle smi på en minijack plugg.. men det er ikke stort å gjøre med det, så jeg er bare glad til for at jeg ikke trenger plaster lenger.. (begynte å blø hver gang jeg tok det av...)

Lenke til kommentar
jeg føler meg også veldig mye "sliten" for tiden..

alt er liksom bare et ork, meg jeg gidder ikke å prøve å gjøre noe med saken, da jeg regner med at det kommer til å bli verre uansett pga lite søvn..

prøv å sette pris på det du klarer å sette pris på, resten skal du ikke tenke så mye på..

kanskje det hadde vært en god idè..

forresten, så kuttet jeg fingeren min igår da jeg skulle smi på en minijack plugg.. men det er ikke stort å gjøre med det, så jeg er bare glad til for at jeg ikke trenger plaster lenger.. (begynte å blø hver gang jeg tok det av...)

Jeg fikk flerret av en del av lillefingeren min for en stund siden. Kom borti cpuviften i fart. Det var lite morro. Men litt morsomt å tenke tilbake på. Hehe. Idioti.

Jeg er glad det er helg :)

Dra på LAN! Da blir du glad

Orker jeg i HVERT fall ikke. Det er så mye styr å få med seg alt frem og tilbake, og en helg er alt for kort tid. Jeg trenger å hvile meg litt i helgene. Kan LAN'e her med samboeren min :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg har slitt med vinter depresjon før.. merkelige greier.

Lag noe. Kommer alltid i godt humør, eller glemmer å deppe for å si det slik, når jeg er kreativ.. f.eks. tegner eller lager noe dill..

Du kan jo prøve å uttrykke sinnstemningen i et dikt, eller noe annet..

Egget stirrer på meg

spørrende

undrende

Stillheten visker meg i øret

"Hva er to, om ikke en"

På veggen står lykken

der borte

lykken

på veggen

der borte

Lukker vinduet

så lykken ikke flyr ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...