Jonki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 kan ikke Trond hjelpe deg med gitaren då? Siden når ble Trond mr guitar? Du sa jo at du ikke klarte det selv. så hvis du ikke klarer det så kan du vel bare prakke det på han det vanskeligste er vel å få stemt gitaren uten stemmeboks hvis du ikke har spilt en stund og opparbeidet deg litt gehør. Jeg har spilt i ca 3 år.. Men det var på barne og ungdomskolen then play more, lass! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å bli i godt humør? Se på tegnefilm. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Har du mensen? Nei, har du? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg føler meg også veldig mye "sliten" for tiden.. alt er liksom bare et ork, meg jeg gidder ikke å prøve å gjøre noe med saken, da jeg regner med at det kommer til å bli verre uansett pga lite søvn.. prøv å sette pris på det du klarer å sette pris på, resten skal du ikke tenke så mye på.. kanskje det hadde vært en god idè.. forresten, så kuttet jeg fingeren min igår da jeg skulle smi på en minijack plugg.. men det er ikke stort å gjøre med det, så jeg er bare glad til for at jeg ikke trenger plaster lenger.. (begynte å blø hver gang jeg tok det av...) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Dra på LAN! Da blir du glad Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) jeg føler meg også veldig mye "sliten" for tiden..alt er liksom bare et ork, meg jeg gidder ikke å prøve å gjøre noe med saken, da jeg regner med at det kommer til å bli verre uansett pga lite søvn.. prøv å sette pris på det du klarer å sette pris på, resten skal du ikke tenke så mye på.. kanskje det hadde vært en god idè.. forresten, så kuttet jeg fingeren min igår da jeg skulle smi på en minijack plugg.. men det er ikke stort å gjøre med det, så jeg er bare glad til for at jeg ikke trenger plaster lenger.. (begynte å blø hver gang jeg tok det av...) Jeg fikk flerret av en del av lillefingeren min for en stund siden. Kom borti cpuviften i fart. Det var lite morro. Men litt morsomt å tenke tilbake på. Hehe. Idioti. Jeg er glad det er helg Dra på LAN! Da blir du glad Orker jeg i HVERT fall ikke. Det er så mye styr å få med seg alt frem og tilbake, og en helg er alt for kort tid. Jeg trenger å hvile meg litt i helgene. Kan LAN'e her med samboeren min Endret 20. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Løsningen er enkel, gjør noe annet, er du lei noe så gjør du noe annet, funker som en klokke Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Løsningen er enkel, gjør noe annet, er du lei noe så gjør du noe annet, funker som en klokke Jeg er lei alt da Dvs jobb, livet, det meste. Finn på noe nytt jeg kan gjøre da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Små ting gjør store forskjeller sometimes Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å bli i godt humør? Tenk positivt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Små ting gjør store forskjeller sometimes ja, f.eks små diamanter. hihi! Tenk positivt. Du er meg en smarting Endret 20. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Spill et spill du ikke kan tape i. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dersom du har foelt det slik i lengre tid saa kan det jo vaere " Vinter depresjoner " eller Seasonal affective disorder som det saa pent kalles . Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har slitt med vinter depresjon før.. merkelige greier. Lag noe. Kommer alltid i godt humør, eller glemmer å deppe for å si det slik, når jeg er kreativ.. f.eks. tegner eller lager noe dill.. Du kan jo prøve å uttrykke sinnstemningen i et dikt, eller noe annet.. Egget stirrer på meg spørrende undrende Stillheten visker meg i øret "Hva er to, om ikke en" På veggen står lykken der borte lykken på veggen der borte Lukker vinduet så lykken ikke flyr ut.. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) ---------------- Endret 6. februar 2007 av Lars89 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Spamming av forum= Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Noko som får meg i godt humør er å spammer forum med idiotiske tema, helst slike som tar vare på dei stengte temaene. Nintendo.no er gøy å spamme, men der sletter moderatorane inlegga. Uansett, finn deg eit forum, og spam det! Små barn, store gleder Lenke til kommentar
kenny Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kjøp deg ei flaske vin, drikk denne mens du hører på høy heavy-metal til det piper i ørene. Finn ut hva du _egentlig_ interesserer deg for og begynn å jobbe mot dette, det er det eneste som kan gi deg sann glede. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 husker ikke hvor det var, men jeg var på et bade land en gang, som hvis jeg husker riktig hadde nordens største bølgebaseeng... de hadde masse annet rart der også.. kanskje det å bade i baseng hadde vært noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå