Gå til innhold

Forslag til tiltak for å bli glad

darkness|

Anbefalte innlegg

Sparks : komigjen :D

Darkness| : blir vanskelig å gi deg noen tips når du er like positiv som en død elg.

Gå ut på byen med venner, drikk, gå på kino, slapp av, sett på musikk.

Fungerer ingenting av det jeg nevnte, så er jeg for Loffelurs ide.

Er ikke vanskelig å prøve. Bare til å overse svarene mine, det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nevø Alkohol heter det.

Ok vitsen er: Det var en gang, altså en gang. I den gangen gikk det et par personer. Flest folk i hvite drakter, altså en gang på et sykehus. Så kom de til enden og da var det ikke en gang mer.

Eh.. Ok.. :dontgetit:

æ tog an ikkje.... /valen dialækt

Lenke til kommentar

Hva med å finne ut på korfor du ikke er lykkelig da? Tenke over det. Ring en kompis/vennine som du stoler på og kan snakke om det du føler. Kjøp deg en flaske baileys og luktelys og sånt og ta deg en varmt bad mens dy nypper til deilig baileys og hører på rolig musikk. Så koser du deg med en film eller noe. Alt dette seff alene. Man trenger litt alene tid også selvom man er alene hele tiden.

:cry:

Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar

eller hør på ac/dc eller matallica mens du plafrer ned folk på cs..

eller finn på et brukernavn på en chat, og sleng masse dritt helt til du blir banna.. ta deg fri, og sov helt til du ikke klarer å ligge i senga mere..

begyn på skyting.. (går selv på det, det er fett)

men det er faktisk litt vanskelig å gi tips når vi ikke vet hva problemet er...

Lenke til kommentar
kan ikke Trond hjelpe deg med gitaren då?

Siden når ble Trond mr guitar? :roll:

Problemet er at jeg rett og slett føler meg sliten og lei av alt. Så er jeg skuffet fordi jeg ikke kunne få pus likevel, og jeg er dritt lei av å bare sulle rundt uten å greie å glede meg over noe.

Jeg har forresten prøvd å få ting ned på papir. Jeg pleier å skrive litt dikt og slikt. Har prøvd å snakke om det også, men det er liksom ingen ting folk kan gjøre.

Og Trond er samboeren min.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Du sa jo at du ikke klarte det selv. så hvis du ikke klarer det så kan du vel bare prakke det på han :p

det vanskeligste er vel å få stemt gitaren uten stemmeboks hvis du ikke har spilt en stund og opparbeidet deg litt gehør.

Lenke til kommentar

Du sa jo at du ikke klarte det selv. så hvis du ikke klarer det så kan du vel bare prakke det på han :p

det vanskeligste er vel å få stemt gitaren uten stemmeboks hvis du ikke har spilt en stund og opparbeidet deg litt gehør.

Jeg har spilt i ca 3 år.. Men det var på barne og ungdomskolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...