darkness| Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å bli i godt humør? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 eller en god runde foran pcen Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Lukk øynene og forestil deg at du er på tivoli, samtidig snurrer du selfølgelig som besatt på kontor stolen. Alle triste tanker blir sugd vekk med sentrifugalkraften. Skulle de komme tilbake er det bare å gjenta overnevnte prosedyre tli men enten svimer av eller blir grønn. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 knask i deg lykkepiller Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Dere er så jævlig saklige at dere burde fått en premie hver. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Ring til en god venn? Stikk over til en god venn... Hør på litt fin musikk f eks - Delta goodrem - Innocent eyes -21stcentury.mp3 Ta et varmt bad elns Det blir hvertfall eg glad av Endret 20. februar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 eller du kan jo selfølgelig finne ut hvorfor du ikke er i godt humør og så gjøre noe med det da Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ta et tau. Surre det rundt nakken. Binde den ene enden i pipa og så hoppe fra taket! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ta et tau. Surre det rundt nakken. Binde den ene enden i pipa og så hoppe fra taket! Eller kanskje vente til i morgen å sjå om det har blitt bedre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Ring til en god venn?Stikk over til en god venn... Hør på litt fin musikk f eks - Delta goodrem - Innocent eyes -21stcentury.mp3 Ta et varmt bad elns Det blir hvertfall eg glad av Kanskje det.. eller du kan jo selfølgelig finne ut hvorfor du ikke er i godt humør og så gjøre noe med det da Funker ikke. Ta et tau. Surre det rundt nakken. Binde den ene enden i pipa og så hoppe fra taket! God idé Eller kanskje vente til i morgen å sjå om det har blitt bedre Har gått mange dager nå.. Endret 20. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Slå opp med kæresten, skjell ut din beste venninne, begynn å røyk, slutt med sex, drikk deg så full at du må pumpes. Hmmm. nei ! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 skaff deg et musikkinstrument og spill noe du er glad i Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Slå opp med kæresten, skjell ut din beste venninne, begynn å røyk, slutt med sex, drikk deg så full at du må pumpes. Hmmm. nei ! Eh... OK skaff deg et musikkinstrument og spill noe du er glad i Jeg har en gitar, men den ene strengen er røket, og jeg vet ikke hvordan jeg setter på en ny en.. Endret 20. februar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) kanskje litt vanskelig, men noe som garantert funker: Forelsk deg!!! Da blir du i super humør! ... (er dette grunnen til dårlig humør kanskje?........ for det kan ha omvendt effekt...) men seriøst.... hør på litt glad musikk:fks Outkast - Hey Ya Gjør noe kreativt! Gjør noe snilt (fks for en venn...) Endret 20. februar 2004 av TLZ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 kanskje litt vanskelig, men noe som garantert funker:Forelsk deg!!! Da blir du i super humør! men seriøst.... hør på litt glad musikk:fks Outkast - Hey Ya Gjør noe kreativt! Gjør noe snilt (fks for en venn...) Helt til du finner ut at den andre personen don't give a shit about you. Hey Ya hjelper meg i to sekunder. Har prøvd å gjøre noe snilt, men gleden er så kort. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Smil, så smiler andre til deg. Og så blir du glad. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Smil, så smiler andre til deg. Og så blir du glad. Eh. Nei Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg kunne dratt en heftig vits men orkereke Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Sparks : komigjen Darkness| : blir vanskelig å gi deg noen tips når du er like positiv som en død elg. Gå ut på byen med venner, drikk, gå på kino, slapp av, sett på musikk. Fungerer ingenting av det jeg nevnte, så er jeg for Loffelurs ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå