Joachim_F Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 VM i Halo ble avholdt på tirsdag, og det var engelske Jonathan Finglass som ble kronet til verdens beste Halo-spiller. Norske Dag Erik Jørgensen kom seg til semifinalen og endte opp på en respektabel 12. plass. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det var dårlig at ikke han norske vant da. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 fjellapene slår til igjen syns det var rart at man måtte ned til 3 plass for å finne en asiater. De pleier å være temmelig gode i spill. Lenke til kommentar
Quale Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 12. Plass er meget respektabelt! Gratulerer. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tja, Halo er kanskje ikke så populært i Japan. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tja, Halo er kanskje ikke så populært i Japan. Sikkert bare fordi det er microsoft som har lagt det Stemmer sikkert det du mener med at det ikke er så utbredt der nede. Hadde det vært populært der nede så tror jeg at de hadde tatt tatt rent bord ut i fra deres prestasjoner i andre spill. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tja, Halo er kanskje ikke så populært i Japan. Sikkert bare fordi det er microsoft som har lagt det Stemmer sikkert det du mener med at det ikke er så utbredt der nede. Hadde det vært populært der nede så tror jeg at de hadde tatt tatt rent bord ut i fra deres prestasjoner i andre spill. er eing i det.. kvifor må japanesarar vere så god i "alle" spel, har dei ikkje noko anna å gjere?!? 12. plass er ein bra plass det. og dette var vel ikkje den beste frå noreg. det var vel sånn at han som vant nm var for ung til å delta i vm. (link) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tja, Halo er kanskje ikke så populært i Japan. Sikkert bare fordi det er microsoft som har lagt det Stemmer sikkert det du mener med at det ikke er så utbredt der nede. Hadde det vært populært der nede så tror jeg at de hadde tatt tatt rent bord ut i fra deres prestasjoner i andre spill. er eing i det.. kvifor må japanesarar vere så god i "alle" spel, har dei ikkje noko anna å gjere?!? 12. plass er ein bra plass det. og dette var vel ikkje den beste frå noreg. det var vel sånn at han som vant nm var for ung til å delta i vm. (link) Det gjelder ikke bare japan. I korea er starcraft og warcraft3 nasjonalsporter. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tja, Halo er kanskje ikke så populært i Japan. Sikkert bare fordi det er microsoft som har lagt det Stemmer sikkert det du mener med at det ikke er så utbredt der nede. Hadde det vært populært der nede så tror jeg at de hadde tatt tatt rent bord ut i fra deres prestasjoner i andre spill. Asiatere liker ikke FPS-er... Sånn er det bare. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tja, Halo er kanskje ikke så populært i Japan. Sikkert bare fordi det er microsoft som har lagt det Stemmer sikkert det du mener med at det ikke er så utbredt der nede. Hadde det vært populært der nede så tror jeg at de hadde tatt tatt rent bord ut i fra deres prestasjoner i andre spill. Asiatere liker ikke FPS-er... Sånn er det bare. Vet i alle fall at RPG MMORPG og Strategispill er STORT der nede SÅ at RPG er lite utbredt stemmer sikkert, men de kapret jo en 3 plass i halo mesterskalet(sør-korea) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ikke alle asiatere er like, noen kan like FPs og noen RPG. Men må være enig at de kanskje er litt merr inn i strategi, RPG og arcade spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg