Ferchie Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vi har instalert Desert Combat 0.7, og da vi hadde restartet og skulle spille det, kom vi over et problem om at det kom opp en mapvotebox hvor man kunne velge mellom at man skulle ha mapvoting på eller av. Vi prøvde å trykke den vekk, men dette gikk ikke. Noen tips til hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg regener med du mener den som kommer opp i hovedvinduet når du spiller, en hvit forstyrende boks. Jeg irrerter meg over den også men er heller ikke sikekr på hvordan man får den vekk, tipper man kan skrive no ei konsolet kansje? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Den ja. Vi sliter med å få den vekk!" vi har prøvd å slrive litt i consol, men dette hjalp ikke. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 BUMPH! Ingen som vet? Sliter med dette selv. Vurderer å nedgradere til den forrige versjonen nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå