Gå til innhold

Ny tlf


Anbefalte innlegg

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe SE t630 (liquid black), mest pga. designet (og cam/bt), men etter å ha lest litt rundt på forumet her, så ble jeg litt i tvil.

 

Er t630 en god telefon, som jeg burde gå for, eller finnes det et annet

alternativ som er bedre.

Prisen bør ikke være over 3k.

 

(Sorry hvis jeg starter ENDA en "nokia vs. SE"-tråd. Jeg er bare litt i tvil)

 

Mvh,

 

Jens P.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den ser utrolig fet ut.. Har lyst på den jeg også.. Men regner med det er noe lignende t610. At alt untatt meldingstyr er utrolig bra.. På t610 tar det jo et halvt sekund før bokstaven du skriver inn i meldingsboksen kommer frem da.. Og det blir irriterende i lengden..!

Er kameraet på denne mobilen noe bra? Og det er vel TFT skjerm på den også.. Så den er klar og fin tilogmed i sollys.

Lenke til kommentar

LG G7100 !!!!!!!

 

LG G7100 Sølv/Blå- Kameratelefonen

G7100 er LGs nye kameratelefon med blitz og dobbel fargeskjerm. Designmessige finesser som den roterbare skjermen og det utvendige speilet gjør denne telefonen til en forholdsvis unik telefon som nok vil falle i smak hos mange. Leveres med datakabel og handsfree.

 

Tekniske funksjoner:

Dualband

MMS

Kamera

 

Polyfoniske ringetoner

Java

GPRS

IR-port

 

Størrelse:

Hoyde 9 cm

Bredde 4.8 cm

Tykkelse 2.4 cm

Vekt 100 gram

 

Skjerm

Display, bredde 128 piksler

Display, høyde 160 piksler

Display, fargedybde 65536 farger

 

Minne:

Internt minne 1 MB

 

Kamera:

Oppløsning, bredde 640 piksler

Oppløsnig, høyde 480 piksler

 

 

- har ikke BT

- 1mb internt minne

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
På t610 tar det jo et halvt sekund før bokstaven du skriver inn i meldingsboksen kommer frem da..

Dette hørtes ikke så veldig bra ut.. Noen som vet om dette også er tilfelle på t630?

vet ikke ikke det.

men det er jo en vane sak da! hvis du vil ha lynkjappe taster å skrive sms med kjøp heller 3510i :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
På t610 tar det jo et halvt sekund før bokstaven du skriver inn i meldingsboksen kommer frem da..

Dette hørtes ikke så veldig bra ut.. Noen som vet om dette også er tilfelle på t630?

Det problemet der er bare tull! Det er sikkert forbedret på T630 men det er ikke noe problem på T610. Du kan skrive så fort du vil bare det vises ikke på skjermen med en gang.

Lenke til kommentar
På t610 tar det jo et halvt sekund før bokstaven du skriver inn i meldingsboksen kommer frem da..

Dette hørtes ikke så veldig bra ut.. Noen som vet om dette også er tilfelle på t630?

Dette var tilfelle på den første firmware'n på t610, jeg var en av de som irriterte meg grønn på dette, men når jeg oppgraderte til den siste så var det ikke noe problem lenger, så regner nesten med at det er ok på t630 og.

Lenke til kommentar

N-Gage jah, den vil han sikkert ha... Fordi han vil jo så gjerne ha en PEN telefon... ;) T630 er jo INGENTING imot N-Gage... :cool:

 

Jeg ville valgt T630...

 

Edit: Han ville jo ha T630 mest pga. kamera og design, så N-Gage passer jo så lite som det går an ( min personlige mening )

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...