Oseantic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hei! Jeg har nå tettet sprekene rundt døra (den som er bak hk).Siden det kom skrangle lyder av den. Men det jeg lurer på! Jeg synes at temperaturen gikk litt opp på hk når jeg tettet med teip på insiden av døra. Kan det være noe med luft igjennomstrømningen? Takker seff for svar Edit:skriveleif Endret 20. februar 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Seff kan det være noe med luftgjennomstrømning! Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg tror det har noe med han som står med hårtørker bak maskinen din å gjøre... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg tror det har noe med han som står med hårtørker bak maskinen din å gjøre... Sikkert han ja (Er han plagsom?) Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 jeg tror det har noe med han som står med hårtørker bak maskinen din å gjøre... Sikkert han ja (Er han plagsom?) ja det er vel han.... Slett posten! Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg tror det har noe med han som står med hårtørker bak maskinen din å gjøre... Sikkert han ja (Er han plagsom?) ja det er vel han.... Slett posten! Skikkelig lort med sånne.. best å gi di ein franskepose å Cola straks slik at de slutter å føne... men eter istedet.. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 For å være ærlig så tror jeg han hadde gjort en bedre jobb hvis han stod foran pc'en i stedet for bak =P Og så: Ja det er nok lettere sannsynlig at det er det som er grunnen til det Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 jeg tror det har noe med han som står med hårtørker bak maskinen din å gjøre... Lol., dagens dummeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå