SumSar Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva så? Det hjelper jo ikke de som kjøper en GX30 og bruker netcom og telenor. Husk at den er låst til vodafone da... Aaaight? DEt er jo bare å bruke vodafone via sverige er jo ikke så veldig vanskelig. Aaaight??? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva så? Det hjelper jo ikke de som kjøper en GX30 og bruker netcom og telenor. Husk at den er låst til vodafone da... Aaaight? DEt er jo bare å bruke vodafone via sverige er jo ikke så veldig vanskelig. Aaaight??? Vodafone via sverige? Betale roaming når du bruker den i norge? Hørtes ikke akkurat veldig gunstig ut... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva så? Det hjelper jo ikke de som kjøper en GX30 og bruker netcom og telenor. Husk at den er låst til vodafone da... Aaaight? DEt er jo bare å bruke vodafone via sverige er jo ikke så veldig vanskelig. Aaaight??? Jeg tror nok at rontonic ga et godt nok svar til det du skrev. Men hvis du driter penger så kan du jo godt gjøre det på den vanskelige måten din. Lenke til kommentar
jac Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Etter hva jeg kan lese meg til kan man bruke gx20 i Norge. Den har Vodafone software, men kan brukes hos andre operatører enn Vodafone. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og det er nok fordi den ikke er operatørlåst til Vodafone. Selvom den har Vodafone software så betyr det ikke at den er låst til Vodafone. Det går ann å låse opp Sharp telefoner vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå