Gå til innhold

GX30 -Nettbutikk som selger til Norge

adale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope den selges ikke i Norge fordi den er bundet sammen med vodafone. vet ikke om noen tyske nettbutikker så jeg kan ikke hjelpe deg der.

Så at molna allerede hadde svart på dette når jeg hadde skrevet ferdig innlegget

Endret av murmeldyr
Lenke til kommentar

Jeg har også lyst på en ny snaddertelefon...

Er det noen som vet hvilke "utenlandske" modeller som man kan få norsk T9 på? Om det koster noen hundrelapper hos et verksted er greit. Orker ikke tanken på sms uten T9 lenger :ermm:

Disse Sharp-sakene ser jo bare utrolig fine ut :)

Lenke til kommentar
Jeg har også lyst på en ny snaddertelefon...

Er det noen som vet hvilke "utenlandske" modeller som man kan få norsk T9 på? Om det koster noen hundrelapper hos et verksted er greit. Orker ikke tanken på sms uten T9 lenger :ermm:

Disse Sharp-sakene ser jo bare utrolig fine ut :)

Tror ikke du kan få norsk T9 på Sharp mobiler. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke undersøkt så mye rundt GX30, men har den egentlig kommet til salgs i det hele tatt?

Skal straks en tur til manchester, og hvis det hadde vært mulig å kjøpe den uten vodafone-binding gjør jeg det.. men det forutsetter jo seff at den er til salgs :)

Lenke til kommentar
Har ikke undersøkt så mye rundt GX30, men har den egentlig kommet til salgs i det hele tatt?

Skal straks en tur til manchester, og hvis det hadde vært mulig å kjøpe den uten vodafone-binding gjør jeg det.. men det forutsetter jo seff at den er til salgs :)

Den skal visst ikke komme før i mars, og det er nok ikke mulig å kjøpe den i butikker uten binding uansett :no: (fant ut at dette var tilfellet med GX20)

Lenke til kommentar

Sharp har begynt å levere ut en versjon av GX20 som er helt fritt for Vodafone eller andre sine logoer og programvare. Den heter GX22S og de har den på mobilefly.com . Jeg mailet de for å være sikker og her er svaret:" Yes. The Sharp GX22S is without branding at all, with just the Sharp logo."

Denne funker altså fint i Norge men er med engelsk språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...