pgdx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hver gang jeg logger inn får jeg opp en melding om at den ikke finner Fedora sin internettadresse. Den sier at det kan fikses ved å legge det inn i /etc/hosts. Den inneholder dette: # Do not remove the following line, or various programs # that require network functionality will fail. 127.0.0.1 localhost.localdomain localhost Hva skal jeg skrive inn der? Feilmelding: Kunne ikke slå opp internett-adressen for fedora. Dette vil hindre GNOME i å virke ordentlig. Det er mulig å rette opp problemet ved å legge til fedora i filen /etc/hosts. Edit: PC-en min heter fedora. Endret 20. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Leg til en linje 127.0.0.1 fedora så går det nok greit. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Det gjorde nok susen, kattemat! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 # Do not remove the following line, or various programs # that require network functionality will fail. 127.0.0.1 localhost.localdomain localhost skriv sånn: # Do not remove the following line, or various programs # that require network functionality will fail. 127.0.0.1 localhost.localdomain localhost fedora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå