Gå til innhold

Hvilke pc-leverandører selger AMD?

Anbefalte innlegg

Ser at Dell kun leverer pc'er med INTEL pga. kundenes sviktende tiltro til AMD.

Jeg skal prøve å overtale sjefen til å gi meg ny pc og lurer på om noen vet om leverandører som selger AMD? Har vært inne og sett på Dell, IBM, HP uten å finne noe særlig. HP hadde vel en eller to hjemmepc varianter med AMD. Jeg er ute etter en workstation, helst med Athlon 64 eller FX-51.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber som programmerer/programutvikler og kjører mye kompilering og linking på maskinen. Bruker hovedsakelig utviklerverktøyet Clarion, som har et 16-bits IDE og linker, imens kompilatoren er 32bits.

Jeg har en Dell Dimension 8200 (P4 2Ghz, i845 chipset) med WinXp på jobben, og sammenlignet med hjemmepc'en min (en AMD 1100 med WinXP) er den treig(?).

Lenke til kommentar
Jeg jobber som programmerer/programutvikler og kjører mye kompilering og linking på maskinen. Bruker hovedsakelig utviklerverktøyet Clarion, som har et 16-bits IDE og linker, imens kompilatoren er 32bits.

Jeg har en Dell Dimension 8200 (P4 2Ghz, i845 chipset) med WinXp på jobben, og sammenlignet med hjemmepc'en min (en AMD 1100 med WinXP) er den treig(?).

Har vært borti veldig mange lignende saker... Derfor kan jeg ikke si at jeg har den største tiltroen til Dell..

Til trådstarter:

Hp selger hjemme multimedia pcer med AMD (AMD XP 2600+ for eks).

De fleste store kommer jo med A64 cpu'er i maskinene, og også mye AMD på server siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...