Lantador Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg har win 98 SE og win 2k hvordan fjerner jeg win 98? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Antar du har 98 på c: og 2000 på d: Isåfall fjerner du windows 98 ved å slette c:programfiler og c:windows (samt andre filer du er 100% sikre på at du kan slette, f.eks. c:games). Ikke slett filene som ligger på roten av c:, da vil du ikke klare å starte Windows 2000. Lenke til kommentar
snibbert Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 det blir kladd når du starter windows da... den vil fortsatt spørre hvilket os du vil starte Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hvis du har latt win2k styre oppstarten kan du velge å ikke vise oppstartsmenyen og sette win2k til default oppstart. (system properties->advanced->startup and recovery). Da slipper du oppstartsmenyen. Hvis noen har et safe triks for å få win2k til å fungere etter å ha fjernet win 98 partisjonen helt, så vil jeg også vite det :smile: Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 sånn?? slette alt som har med win 98 å gjøre, går det ikke i det ene, så slett det fra DOS finn boot.ini, så mekker du litt på den så win98 ikke er med. start meny >> run >> cmd >> cd >> skriv: attrib boot.ini Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Omtrent sånn ja... bare ikke rediger feil i boot.ini nå da :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: borre skrev (2002-03-19 00:01):Omtrent sånn ja... bare ikke rediger feil i boot.ini nå da :smile: Det er ikke artig å plages med boot.ini fil, spess når man ikke får tilgang til å replace den i Ms-dos...kom seff etterpå at man bør ta av *hidde* på slike file. Huff, så smart vi er :- ______________________________ Don't Blame Me, I'm Just A Messenger Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jepp.... har ikke tatt fagdidaktikk i informatikk (eller noen andre fag), så enkelte viktige elementer kan av og til falle ut :smile: Jeg er nok bedre til å lære enn å lære bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå