_TT_ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Er det noen tegn som IKKE bør brukes med mysql? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Okay, ikke bli fornærmet eller sur nå - men det står i manualen på den funksjonen du har fått oppgitt mange ganger: mysql_escape_string() Den passer på at variablene ikke kan ødelegge noe i databasen, så når du bruker den kan du sette inn det du ønsker. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 er vi redd for å trampe på tær idag? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hehe... vet aldri med TT - han liker ikke manualen tror jeg Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Manualen er lang og ekkel.... Neida, er greit det, eg får lese på det... Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Kun en liten siste post. Eg tenkte slik at hver bruker skal ha en personlig mappe, så er det en PHP funksjon for å lage mapper? (klarer ikke søke på php.net, da finner eg ingenting relevant) Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Last ned manualen - da kan du søke som du vil! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Samme post kom to ganger! Endret 5. mars 2004 av ???????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå