dialafc Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vil bare legge ut en advarsel mot å kjøpe ting fra en kar som heter Vidar K Warhuus. Tydligvis en svindler som selger uten å lever. Har flere saker på seg. Spre beskjeden videre slik at andre slipper å bli lurt. Dersom noen her kjenner igjen navnet, ta kontakt med meg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vil bare legge ut en advarsel mot å kjøpe ting fra en kar som heter Vidar K Warhuus. Tydligvis en svindler som selger uten å lever. Har flere saker på seg. Spre beskjeden videre slik at andre slipper å bli lurt. Dersom noen her kjenner igjen navnet, ta kontakt med meg. Og hva skal du kunne gjøre med det da?????? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 kanskje han har blitt lurt, og vil prøve å rette på sakene, eller kanskje han vil anmelde.. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Anmeld det asap. Og krev oppreisning og renter Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 har og hørt om han en veninne av meg bestilte 2 mobiler av han. di betalte men fikk aldri mobiltelefonene. han har flere anmeldelser på seg! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dette er norge. Du må nesten drepe noen for at politiet skal gidde å bry seg.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Eller kjøre for fort i 80-sonen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Eller kjøre for fort i 80-sonen dagens! politiet bryr seg ikke før morderen dreper 10 stk eller d kommer opp i media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå