Ezbond Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Heisann! Jeg har et stærkt ønske om og få utnyttet 1,4p4 cpu'en min fult ut og jeg har et problem.. det er ikke mulig og sette fsb/multiplyer i bios :smile: hehe.. så.. jeg tenkte d måtte jo være muligheter for og bruke "SoftFSB" :smile: men det skulle jo vise seg og være vanskeligere en jeg trodde :smile: Hvordan skal jeg finne ut hk evt. klokkehastighetgenerator (eller.noe sånt :smile::)) Har hørt at flere har klart og klokke sin dell .. hehe jeg vil ogsååå :smile: Håper på masse hjelp folkens Stats: Dell Dimention 8100 P4 1,4 Willamette 256 Rd-Ram g-force2 ultra (skal snart byttes ut me fiirern :smile: div cd-rom/brennere ... scsi .. :smile: whatever Lenke til kommentar
Ezbond Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Oh.. i just looove smilyes .. i guess Lenke til kommentar
Ezbond Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Noen som bryr seg om og hjelpe meg? Ez Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har nesten samme pc som deg. :smile: For ca et år siden så stressa jeg værre med å overklokke dellen, men til ingen nytte. Er sikker på at dell ha låst den så den ikke skal kunne klokkes. Hvis noen finner ut hvordan blir jeg veldig fornøyd, si ifra her hvis det er tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå