tha_lode Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei alle. Jeg har en xpc ss51g. Var veldig fornøyd i begynnelsen, men den holder ikke lenger. Mener psu er største problemet. Det blir også litt fort varmt inni maskinen etter at jeg kjøpte et sapphire radeon 9600pro ultimate. Tenker nå på å flytte psu ut av maskinen hvis jeg kan finne en ålreit måte å gjøre det på. Kan leve med at den må være fast tilkoblet (altså uten en enkelt kontakt som man plugger i rompa på kabinettet). Man jeg vil ikke ha en sinnsyk vase av ledninger ifra psu og inn i kabinettet. Kanskje en kabelsamler kunne funke. psuen må være helt stille. mao med verdens største vifter eller kjøleribbe. Vet om http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SSPROSIL350V1 men 2k for en psu er tullete dyrt synes jeg. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan jo lage en selv. Bare å ta frem Dremelen og eksperimentere litt. *Jeg tar ikke på meg ansvar for ødelagt materiale, og jeg anbefaler at du tester på en gammel PSU.* Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå