Eminent Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 hei hei mitt problem. jeg har kjøpt 1 s-ata harddisk som skal være til min nye pc når den kommer nå om ikke lenge. men den pcen jeg bruker imens har ikke s-ata tilgang. kan jeg da bruke harddisken i den med en overgang. for jeg fikk med en sånn ide klomp av en boks man kan stikke s-ata kabel og strøm i. er den for å gå fra s-ata til ide eller kan den også funke slikt at jeg får satt s-ata harddisken i pcen med ide tilkobling? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Litt usikker på hva du mener men det er vel en overgang som gjør at du kan bruke SATA disken som en P-ATA disk. Skal du bruke SATA må du ha koble til en SATA kontakt på HK. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ja jeg veit det. men jeg vil koble s-ata harddisken på hovedkortet mitt som ikke har noen s-ata kobling. bare gamle vanlige ide. men jeg har en sånn overgang fra s-ata til ide men veit ikke hilken vei den funker hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå