Gå til innhold

XP2800+ mot XP3000+?

eseluno

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny prosessor og vurderer en av disse:

AMD XP2800+ eller AMD XP3000+ (til omlag 400 kroner mer)

Er det merkbare forskjeller i ytelsen, som forsvarer prisforskjellen? Eller bør jeg gå for den billigste?

På forhånd takk for svar!

P.S: Jeg skal ikke overklokke. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg har MSI KT4V og sannsynligvis ikke kan overklokke. Jeg skal aldri mer kjøpe noe som helst fra MSI. Aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp en Xp2500 og still FSB til 200 da har du Xp3200+ for 700 kr. som vi alle andre har gjort med våres xp2500

ops. jaja men da er saken grei. ville ikke gitt 400 kr mere for den lille yteslesforskjellen. kjøp 2800+ du, tror ikke du merker noe særlig forskjell.

Endret av AMPFILER
Lenke til kommentar

Kjøp den billigste... sleng på noen hakk FSB så har du den dyreste. Og for n-te gang: Jeg kjører 2800 @ 2.2GHz det er ~ 3200+ vanlig gammel Alpa 8042 kjøling.

Lykke til :cool:

P.S: Jeg skal ikke overklokke. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg har MSI KT4V og sannsynligvis ikke kan overklokke. Jeg skal aldri mer kjøpe noe som helst fra MSI. Aldri.

Hvorfor ikke bruke det du sparer på CPU til nytt hovedkort, så er du med , og slipper å sitte der å ergre deg over MSI (gå ned til stranden, sikt på andre siden, hiv MSI, og se om du treffer) :green:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...