Howard Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Endelig mini-PC-er med DVD-støtte Vi har lenge etterlyst mini-PC-er med støtte for avspilling av DVD-plater uten å måtte starte opp operativsystemet. Nå går drømmen trolig snart i oppfyllelse, takket være MSI og AOpen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 MSI sin så meget pen ut Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vel det ser ut som det bare er MSI og AOpen som stotter dette, jeg savner det hos Shuttle og jeg skjonner ikke hva de somler etter, vel det er mulig jeg har glemt noe ang Shuttle, men saa langt stotter dem ikke det aa kunne hoere paa musikk uten aa slaa paa OS'et? Hvis Shuttle ikke faar ut fingeren snart saa vel de nok begynne aa tape terreng iforhold til andre merke navn paa markede. Jeg liker faktisk den AOpen litt jeg Frankie Singapore Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Synd sånne små PC'er er P4-baserte. Det passer i hvertfall dårlig inn med de glovarme prescott'ene. Skulle gjerne sett de med Athlon64 og "cool&quiet". Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jepp, hvor er AMD versjonene??!! Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Fine saker, er noe herk, å fyre opp OS for en cd avspilling , skjønner helt ikke hvorfor, er da mye bedre å rippe cd'en, å ha den for avspilling med Itunes. Vel DVD er noe helt annet, såfremst en fortsatt kan ha sammen mulighet som med Power DVD (pan, scan, zoom osv), er jo ikke rare stripa en ser dersom en bruker noe annet en en widescreen 32" +. Flott design er det i allefall. Må prøves , høy gadet factor Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvordan blir det med soner og slik på disse mon tro? På min eksterne spiller nå kan jeg bare velge (fikk med instruks fra butikken) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja, dvd uten os er kult, men der det sonefritt, eller? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvorfor får denne meg til å tenke på en mikrobølgeovn Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Den MSI'en som støtter DVD-avspilling uten start av OS, hvordan forgår det. Må du koble den opp mot tvcen, eller er det bare å sette inn en DVD og så starter skjermen det? Syntes det virket en smule interesant, forøvrig likte jeg designet på dem begge or Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er litt spent på om det tilsynelatende store lcd-displayet kan styres av software i windows eller om de fremdeles bare leverer dem med kjip ferdigprogrammert symbolvisning Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Dette så spennende ut! Kanskje jeg kommer til å skaffe meg en slik sak når den kommer ut......... Då blir Shuttle skuet litt bort av meg, men klarer de å få til noe slikt så kanskje det er en sjangse for at jeg holder videre med Shuttle. Lenke til kommentar
AlienCoke Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 uh, dette har da lenge vært mulig med Jetway barebones D se feks: http://www.jetway.com.tw/evisn/product/mimiq/miniqion.htm Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) uh, dette har da lenge vært mulig med Jetway barebones D se feks: http://www.jetway.com.tw/evisn/product/mimiq/miniqion.htm Men de var grusomt stygge da... Endret 20. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
AlienCoke Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det har minimalt med saken å gjøre Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 kven er det som skrur av maskina si for og sjå på dvd da? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 kven er det som skrur av maskina si for og sjå på dvd da? Det er vel heller det at man skal slippe å skru den på. Min egen maskin står mye på, så det er ikke noe problem. Men poenget med disse maskinene er jo at de skal stå i stua (eller hvor man nå har tv'n), og da er det ikke alle som vil ha den til å suse og gå hele tida. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Mega PC finnes jo allerede for AMP prosessorer MEGA 180 MEGA 180 Deluxe Trolig vil nok den nye utgaven også komme i AMD utgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå