Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL router (Hjelp)

Anbefalte innlegg

Heisann jeg har vært å kjøpt meg en C-Net ADSL router med 4 ports switch. Når jeg skal konfigurer denne kommer jeg meg ikke inn på denne. Jeg setter opp Ip-adr rett og alle slike innstillinger er korrekte, men når jeg pinger den får jeg ikke kontakt med den. Det samme skjer når jeg skriver Gatewayen i web browseren, får bare siden kan ikke vises.

Noen som har noen anelse hva jeg skal gjøre, har ikke fått ADSL ennå men det skal vel være mulighet for å få gått inn på den uansett eller?

URL til routeren

http://www.komplett.se/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=23&s=pl

Håper på hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann jeg har vært å kjøpt meg en C-Net ADSL router med 4 ports switch. Når jeg skal konfigurer denne kommer jeg meg ikke inn på denne.

Har du satt opp maskinen til og motta IP automatisk?

Har du fjernet eventuelle proxyservere i Ie?

Skrudd av brannmuren på maskinen?

Lyser det som det skal på nettkort og router når du plugger i kabelen?

Endret av agvg
Lenke til kommentar

Jeg har to valg, jeg valgte å sette inn ip-adr manuelt, fikk beskjed at jeg kunne velge mellom 10.0.0.X bare jeg ikke tar 2 på slutten (Routeren har 10.0.0.2) så kunne jeg ta hva som helst. Satte den til 3 da. Brannmuren er ikke på det samme gjelder proxy settings. Det lyser grønt i kortet ja, men ingenting skjer :(

Lenke til kommentar

Heisann godt folk, har sjekket litt her, og den brukermanualen som jeg mottok fra selger egner seg nok mer til dasspapir enn som brukermanual. Alt som sto av innstillinger jeg skulle gjøre var rett og slett feil, og passord var seff også feil. Takker alle som svarte på dette og spes til agvg som ga meg en puff slik at man kom seg videre (Har en klok kollega :) )

Takk takk :D

Endret av kirssa..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...