bennern Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Abit NF7-S v2.0 eller Asus A7N8X Deluxe? Enkelt å greit spørsmål: Hva bør jeg velge ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvorfor starter du en ny tråd om dette når du spør om nettopp det samme i tråden "DIGG ny pc..." ?? Hva med å søke litt og lese litt selv i stedet for å flomme forumet med enda ett spm. som er spurt en hel masse ganger før? Det kommer veldig mye an på smak, behag og hva du har behov for når du skal velge mellom de to kortene.. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det må være A7N8-E Deluxe du mener ? . Lenke til kommentar
bennern Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Det må være A7N8-E Deluxe du mener ? . jepp Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har Asus A7N8X Deluxe og kan annbefale denne på det sterkeste Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har Asus A7N8X Deluxe og kan annbefale denne på det sterkeste Har det samme kortet, men en ting som irriterer meg er at det ikke går an å disable raid med mindre en disabler sata. Så maskinen henger i 4 unødvendige sekunder da den leter etter disker satt opp i raid. Ellers er jeg kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå