Errae Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 har sett på en Ford Probe 97modell med 2,8 liters motor og 165 hestekrefter. bilen har gått 89000 kilometer og ser ellers i meget god stand. prisen var 145,000... er dette en grei pris etter modell, motor og km ? tusen takk for svar Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Helt sikker på det da? Hvis jeg ikke tar helt feil så gikk nemlig Ford Probe ut av produksjon i 1996. Det har aldri vært en 2.8 liter motor heller i Ford Probe mener jeg. 165 hestekrefter er jo i den motoren som er på 2.5 liter. Så 145 000 for en bil som ikke eksisterer er jo ganske godt gjort spør du meg. Mener jeg har rett, men er ikke 100% sikker. Hadde vært fint med en link så du kunne motbevise meg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 beklager, du har rett angående 2.5 litern. satt i helt andre tanker, men jeg skal sjekke opp den modellen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå