Rob3rt Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 quattro perfekt for de som har planer om LAN en helg, Hvilken båndbredde du har ut mot internett påvirker ikke hastigheten på det lokale nettverket deres (LAN). - For å kverrulere Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 skjønner ikke at folk klager på at prisene er stive... tenk om de IKKE hadde dette tilbudet? synes dere skal la vær å klage på noe som er ment som et tilbud for kundene HVIS de trenger det... 400 var litt dyrt ja men dere hadde ikke hatt mulighet til det hvis ikke nextgentel hadde hatt det tilbudet så hvorform klage? prisene vil synke etterhvert også.. husk at de er i startfasen med tilbudet! du MÅ ikke benytte deg av det hvis du ikke vil men har muligheten pga. dere har ngt! Godt sagt. Benyttet meg av det tilbudet som var for litt siden, 4Mbit i 1 døgn for 40kr. Hvis tilbudet ikke passer lar man bare vær å bruke det. Tror nok også dette blir billigere ettehvert, husk at NGT ikke akkurat har vært gniene når det gjelder hastighet/pris. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jeg vet ialfall at i sommer, så kommer det til å bli dobbel hastighet for alle kunder i to uker, jeg kjenner en som jobber i ngt.... gladelige nyheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå