Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT 4mbit i vinterferien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei xxxxxxxxx                                      Kundenr: xxxxxx

 

Skal du være hjemme i vinterferien? Opp med humøret!

Med Quattro Winter får du inntil 4 Mbps turbo på bredbåndslinjen din i vinterferien.

Du kan kjøpe Quattro Winter i uke 9 (fra fredag 20/2 til og med søndag 29/2), eller

uke 10 (fra fredag 27/2 til søndag 5/3).

 

Pris pr uke kr 398,-

 

For å bestille Quattro trenger du ditt BroadPark-brukernavn og passord. Trenger du nytt passord kan du bestille det via vårt kontaktskjema.

 

Les mer om Quattro Winter og bestill på http://www.nextgentel.no/kundesider/

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel AS.

 

For henvendelser eller spørsmål, bruk kontaktskjemaet. http://www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema/

 

 

Lenke til kommentar

Litt i dyreste laget. Det virker som om om testet kundenes betalingsvilje med dette, men jeg tror (og håper) de blir skuffet.

 

EDIT: Hvorfor har ikke jeg fått den mailen? Sendte de bare til folk de mente var dumme nok til å betale? ;)

 

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner NGT sin tankegang om en pris for alle, når det burde vært basert på hva man oppgraderer fra! Betaler jo allerede for 2Mbit.

Endret av joebush
Lenke til kommentar
Hei

 

...

Med Quattro Winter får du inntil 4 Mbps turbo på bredbåndslinjen din i vinterferien.

...

Pris pr uke kr 398,-

...

Legg merket til at NGT ikke kan love 4Mbit! Dette kommer selvsagt av fysiske begrensinger i sentraler,linje osv...

For en hundrelapp eller to kunne jeg kanskje vurdert det - men 398 er rett og slett svindyrt :thumbdown:

(skulle det fantes en "grise-smily" ? )

Lenke til kommentar
Nå ville jeg ikke akkurat kalt det dataparty med 8-10 stykk...

Men det er no så.

 

Ellers vil jeg påstå at dette er ganske morsomt av ngt. 398 kroner for ei uke. Det er jo BLODPRIS!

Spesielt siden ut-hastigheten nesten ikke vil bli forandret for oss som har 2000/640 fra før.

 

GG NGT :)

Sånn som jeg forstår det, betyr det at man får en hastighetsøkning på inntill 4mbit (alt etter hvor mye du har fra før)..

 

De burde vel ha forklart det litt bedre, det gjør de vel på kundesidene?

 

Jeg er ikke kunde, så har ikke peiling da..

Lenke til kommentar
jeg var dum nokk haha...men jeg er bare happy ...skulle sikkert brukt 400 kr på noe annet dumt uansett...

Om du har 2 års bindingstid, er 400 kr differansen på Bravo 1000 og Delta 3000. Delta 3000 er inkludert overhead, og er derfor bare noen få prosent seinere enn 4000 kbit-tilbudet. Du kunne altså for samme pris fått omtrent samme hastighet i en måned, ved å ringe inn og si du vil oppgradere, og så nedgradere igjen etter en måned.

Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk klager på at prisene er stive... tenk om de IKKE hadde dette tilbudet? synes dere skal la vær å klage på noe som er ment som et tilbud for kundene HVIS de trenger det... 400 var litt dyrt ja men dere hadde ikke hatt mulighet til det hvis ikke nextgentel hadde hatt det tilbudet så hvorform klage? prisene vil synke etterhvert også.. husk at de er i startfasen med tilbudet!

 

du MÅ ikke benytte deg av det hvis du ikke vil men har muligheten pga. dere har ngt!

Lenke til kommentar

som bufodill påpeker så er quattro perfekt for de som har planer om LAN en helg, men for alle andre - hva er egentlig vitsen med å øke båndbredden? Å laste ned mer fortere? Da kan man jo like greit gå ut og kjøpe filmen/musikken orginalt :)

Enig i at prisene er litt stive, men det skal jo være et fornuftig prisløft mellom vanlig abb. pris og denne lille bonusen man kun unner seg i ny og ne. Der det er kjøpevilje er det lov å overprise

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...