daho Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 i ljudia bladet står det: Dc-Fix er en smart selvklebende film som ser ut som finer, sten, eller krommet dørkeplate. osv...... Ban brukes på feks. Høyttalere, benker, veggen, møbler, PC-en. der har vi det, hadde det vært fett, dekt PC-en i Krommet Dørkeplate, side 126 i bladet. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 d er sikkert fett.. har ikke sett i bladet men det er vel en slags alternativ lakking man kan gjøre masse kult med! Lenke til kommentar
daho Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 det ser fett ut på bildet, de har også en spray som ser ut som stein. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Heh, tok du "Masse vifter + smiley" i siggen fra meg eller? Lenke til kommentar
daho Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 nei, men når jeg mener masse vifter mener jeg MASSE, det er slik at det blåser ut bak og vis jeg setter den ved en vegg blir den blåst i fra veggen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå