rpersen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva kan man gjøre med en laptop som blir veldig varm? (Bortsett fra å kaste den i elven :-) Lenke til kommentar
olavr Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Er dette løsningen??? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Veldig seriøse svar ja Kan vel kansje underklokke den litt? Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 du får kjøpt laptop kjøler på microplex.no Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har hatt god erfaring med å heve laptoppen fra underlaget. her kan du bruke så mangt. jeg har brukt 2 aluminiums profiler, en "kjelevarmer" beregnet får å sette et telys under.. jeg brukte seff ikke telys under. en annen ting du kanskje kan sjekke er om vifta, og kjøleribba er ren og pen, ikke alle som vil åpne en laptop, men det er ikke så skummelt som du kanskje tror. lykke til vaffal! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva kan man gjøre med en laptop som blir veldig varm? (Bortsett fra å kaste den i elven :-) Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. <-dvs tittelen Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg