Mync Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Får ikke integrert nettverks kort til å fungere, på nForce 400 Ultra chipsettet på min mini pc Shuttle SN45G.. Jeg har et Realtek RTL8139(A)-based PCI nic som fungerer, men skulle gjerne hatt det integrerte nic til å fungere også, slik at jeg kommer både på LAN og I.Nett Jeg bruker drivere jeg fant på www.nvidia.com, men har installert driverne som fulgte med på cd over de igjen. Jeg har prøvd å installere manuelt i "Add / Remove Hardware" men det kommer bare gult utropstegn. Det er aktivert i BIOS, og nic lyser. Hva kan jeg prøve for å få det til å fungere? HW: Shuttle SN45G, Barton 2500+, 2 x 256 MB Kingston HyperX 400 MHz OC: 11 x 190 = 2091 MHz OS: Windows 2000 SP4 + updates Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Se hva som står om enheten, da... Mest sannsynlig at det er feil driver, da. Ta i CD-en din, høyreklikk på enheten, egenskaper, drivere, oppdater driver, søk på CD-rom, elns... Prøv det om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Mync Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Har prøvd det før og prøvde det igjen, men det funka ikke. Så det er fortsatt et utropstegn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå