Gå til innhold

Er dette et grei kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å bytte ut det gamle kjedelige Aopen kabinettet mitt med noe nyere.

Da har jeg sett på Compucase CI6926BB

Med to Titan vifte, 127m³/time, 29 dB(A)

blue.jpg

Er det noen som har dette kabinettet ?

Erfaringer med dette :cool:

Det skal inn et msi kt6 delta med amd 2500+ overklokket med Thermal Volcano 12 cpu vifte.

regner med at de to 120mm viftene klarer å lage god sirkulasjon i kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toweret ser bra ut det,enkle løsninger også.Men du leser jo hva de sier om toweret,linger på Cheiftec,men mangler noe.ser att du driver med overklokking,muligens da bedere å velge ett "større" tower hvis mulig av samme type.har lest noen tester att mange proffesjonelle velger "Big" tower isteden fordi det er bedere luftgjennom strømnig i de.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk samme kabinettet, bare med ett litt annet design på fronten, nemlig ci69-u6b (chieftech dragon slayer). Og jeg er mektig imponert over det kabinettet. Det er solid, har bra kvalitet, du kan løsne hele fronten for å komme til, du har avtagbart støvfilter for innsuget foran. Og bak vifta som suger inn er det en egen harddiskramme med støydemping i festene som sørger for å kjøle disse. Det er slot in cd-rom fester og harddisk- og floppydiskramme kan tas helt ut for å lette montering. Jeg har hatt noen kabinetter mellom fingrene, og jeg må si at jeg liker compucase bare bedre og bedre..

Endret av traskas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...