Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil med gjestebok på start.no

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lagt ut en hjemmeside på start.no og på den har jeg en gjestebok.

Saken er at når jeg kjører Gjesteboka lokalt på maskina på 127.0.0.1 så funker den helt fint. Men nå som jeg har lastet den opp på nettet så får jeg disse meldingene når jeg har skrevet en melding og trykker på send:

Warning: fopen("innlegg.inc", "a") - Permission denied in /mnt/home2/n/na/navidos/public_html/Gjestebok/addpost.php on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home2/n/na/navidos/public_html/Gjestebok/addpost.php on line 17

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /mnt/home2/n/na/navidos/public_html/Gjestebok/addpost.php on line 18

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /mnt/home2/n/na/navidos/public_html/Gjestebok/addpost.php:16) in /mnt/home2/n/na/navidos/public_html/Gjestebok/addpost.php on line 20

Er det noen som vet hva som er feil? Hadde det samme problemet når jeg skulle legge ut hjemmesida på serveren på skolen.

Det står i den første linjen: Permission denied. Betyr det at jeg må endre skrive og rettighetene for dette eller hva?

Håper på svar nå folkens..hiv på.--

TAkker :

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...