ramvi Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har akkuratt fått meg nytt minnekort til min Nokia 3650 - hurra! 256 MB er mange ganger kjekkere enn 16 MB - 16 ganger faktisk. Men så har det seg sånn at når jeg starter mobilen med kortet så får jeg beskjed om at minnekortet er ødelagt - så spør den om jeg vil formatere. Ja, okaj, svarer jeg da. Så får jeg en liten feilmelding - så begynner den å formartere. Dette tar ca. 15 min. Så er jeg AKKURATT der jeg begynte: minnekortet er ødelagt. Så er spørsmålet jeg stilte meg - er det ødelagt? Hmm, neppe. Jeg stapper det inn i kortleseren på PCen og tester. Sjohei, der virker det fin fint. Så her kommer spørsmålet til dere: Hva er gale - eller enda viktigere: Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei Jeg hadde noe det samme problemmet når jeg formaterte mitt,jeg har en n 6600,fikk beskjed at det var ødelagt,men det fungerer helt fint,bruker det til å lagre ting på det..Dette kortet er det originale som satt i tlf når jeg fikk den..32 mb kort Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan det ha noe med dette å gjøre? Sakset fra www.nokia.no: Minnekort, type MMC Minnekortets maks.-størrelse 128 MB -KJ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Maks størrelse er ikke 128. De anbefaler ikke større enn 128. Vet om maaaaaaange som har 256 i 6600 og 3650. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 putt kortet i kortlseren og formater det i FAT istedet for FAT16/FAT32. Det skulle løse problemet! Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har akkuratt fått meg nytt minnekort til min Nokia 3650 - hurra! 256 MB er mange ganger kjekkere enn 16 MB - 16 ganger faktisk. Men så har det seg sånn at når jeg starter mobilen med kortet så får jeg beskjed om at minnekortet er ødelagt - så spør den om jeg vil formatere. Ja, okaj, svarer jeg da. Så får jeg en liten feilmelding - så begynner den å formartere. Dette tar ca. 15 min. Så er jeg AKKURATT der jeg begynte: minnekortet er ødelagt. Så er spørsmålet jeg stilte meg - er det ødelagt? Hmm, neppe. Jeg stapper det inn i kortleseren på PCen og tester. Sjohei, der virker det fin fint. Så her kommer spørsmålet til dere: Hva er gale - eller enda viktigere: Hvordan fikser jeg det? Har samme problem med et av mine 128 MB MMC kort. Jeg har prøvd å formatere kortet i: - mp3 spilleren - minnekort leseren - orange spv'n - digital kameraet Men neida, den formaterer og like før formateringen er slutt, får jeg beskjed om at noe er galt med minnekortet. Så jeg ga opp og sendte den i retur til komplett, og håper at de sender meg en ny en. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 her er en tips jeg lærte meg fra ekpeditøren på telehuset... ta ut minne kort og gjenopprett fabrikk instalasjon... slå av mobilen og sett inn kort igjen... da skal den funke... funket på min i hvertfall Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Prøv å formatere det og sette den i telefonen i fabrikk ny stand. Virker det fortsatt ikke? Gå til forhandleren og klag Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg sendte det tilbake til forhandleren. De testet den samme feilen som du fikk og måtte vente i 2 måneder før jeg fikk et nytt kort i retur. Jeg tror at feilen i mitt tilfelle skyldes at jeg tok ut mmc kortet for tidlig ut av minnekortleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå