Gå til innhold

Nytt minnekort - ødelagt?

ramvi

Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt fått meg nytt minnekort til min Nokia 3650 - hurra! 256 MB er mange ganger kjekkere enn 16 MB - 16 ganger faktisk. Men så har det seg sånn at når jeg starter mobilen med kortet så får jeg beskjed om at minnekortet er ødelagt - så spør den om jeg vil formatere. Ja, okaj, svarer jeg da. Så får jeg en liten feilmelding - så begynner den å formartere. Dette tar ca. 15 min. Så er jeg AKKURATT der jeg begynte: minnekortet er ødelagt.

Så er spørsmålet jeg stilte meg - er det ødelagt? Hmm, neppe. Jeg stapper det inn i kortleseren på PCen og tester. Sjohei, der virker det fin fint.

Så her kommer spørsmålet til dere:

Hva er gale - eller enda viktigere: Hvordan fikser jeg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg hadde noe det samme problemmet når jeg formaterte mitt,jeg har en n 6600,fikk beskjed at det var ødelagt,men det fungerer helt fint,bruker det til å lagre ting på det..Dette kortet er det originale som satt i tlf når jeg fikk den..32 mb kort

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Jeg har akkuratt fått meg nytt minnekort til min Nokia 3650 - hurra! 256 MB er mange ganger kjekkere enn 16 MB - 16 ganger faktisk. Men så har det seg sånn at når jeg starter mobilen med kortet så får jeg beskjed om at minnekortet er ødelagt - så spør den om jeg vil formatere. Ja, okaj, svarer jeg da. Så får jeg en liten feilmelding - så begynner den å formartere. Dette tar ca. 15 min. Så er jeg AKKURATT der jeg begynte: minnekortet er ødelagt.

Så er spørsmålet jeg stilte meg - er det ødelagt? Hmm, neppe. Jeg stapper det inn i kortleseren på PCen og tester. Sjohei, der virker det fin fint.

Så her kommer spørsmålet til dere:

Hva er gale - eller enda viktigere: Hvordan fikser jeg det?

Har samme problem med et av mine 128 MB MMC kort. Jeg har prøvd å formatere kortet i:

- mp3 spilleren

- minnekort leseren

- orange spv'n

- digital kameraet

Men neida, den formaterer og like før formateringen er slutt, får jeg beskjed om at noe er galt med minnekortet.

Så jeg ga opp og sendte den i retur til komplett, og håper at de sender meg en ny en.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...