Iyon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 I det siste har jeg måttet klare meg uten favorittmusa mi fordi glide"putene" under har blit slitt såpass mye at musa glir rundt på bare plastikken. Dette er etter mi nmening den beste musa som noensinne har blirr lagd og jeg har brukt denne modellen i mer enn 7 år, den jeg har nå er faktisk nesten 4 år gammel. For å kunne fortsette å bruke musa mi, sendte jeg mail til logitech for å høre hvordan jeg kunne få tak i nye glidepads til musa, pris osv. Som svar fikk jeg dette: Dear Customer, Thank you very much for your e-mail request. We will send you the requested piece part free of charge within the coming next days. The item is shipped from our local stock in Switzerland. Please allow the postal services a few days to deliver it to you. Judging from experience this should not take longer than 2 weeks. Dette syns jeg bare alle burde få høre om og logitech fortjener etter min mening ros for denne holdningen. Man skulle nesten tro at de heller ville lokke meg til å kjøpe en ny mus, noe de ville tjent på, istedenfor å ta seg bryet og bekostningen å sende meg reservedeler. Heia slike produsenter! Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 fint for deg da... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jøss det var bra av logitech Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nice , skulle hatt flere selskaper med slik holdning. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nå bl ejeg glad jeg har logitech mus get. Det var meget bra. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg er nysgjerring på hva slags type mus det er du har. Da du er så godt fornøyd med den Lenke til kommentar
joebush Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nå bl ejeg glad jeg har logitech mus get.Det var meget bra. Har samme problem selv, så jeg er kjempe glad. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 I det siste har jeg måttet klare meg uten favorittmusa mi fordi glide"putene" under har blit slitt såpass mye at musa glir rundt på bare plastikken. Dette er etter mi nmening den beste musa som noensinne har blirr lagd og jeg har brukt denne modellen i mer enn 7 år, den jeg har nå er faktisk nesten 4 år gammel. For å kunne fortsette å bruke musa mi, sendte jeg mail til logitech for å høre hvordan jeg kunne få tak i nye glidepads til musa, pris osv. Som svar fikk jeg dette: Dear Customer, Thank you very much for your e-mail request. We will send you the requested piece part free of charge within the coming next days. The item is shipped from our local stock in Switzerland. Please allow the postal services a few days to deliver it to you. Judging from experience this should not take longer than 2 weeks. Dette syns jeg bare alle burde få høre om og logitech fortjener etter min mening ros for denne holdningen. Man skulle nesten tro at de heller ville lokke meg til å kjøpe en ny mus, noe de ville tjent på, istedenfor å ta seg bryet og bekostningen å sende meg reservedeler. Heia slike produsenter! Åssen mail add.? Jeg finner kun telefon nummer på kontakt sidene deres på nett. Har en Logitech® MouseMan® Dual Optical som er HELT genial til gaming. Trist at de der "plettene" slites bort. *bestille nye* Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Flyttet tilbake. Beklager feil moderering fra min side. Lurer noen på en moderators avgjørelse send PM, ikke spam et topic. Endret 22. februar 2004 av It's me Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Visste ikke at Logitech var så gavmilde og så fikk du det gratis. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Etter min mening er Logitech og Creative de beste produsentene når det gjelder direkte support i etterkant Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ja de er ihvertfall eksperter på å gjemme bort mail addressa sil! Argh! Mon tro åssen addresse han maila.. Lenke til kommentar
Sabbe Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har hatt en sånn erfaring, men da fra en annen firma, Waitec. Kjøpte en Mp3-spiller fra dem, etter en stund klarte jeg å ødelegge klipsen på displayet. Tenkte ikke på det. Nå, over et år siden den knakk, bestemte jeg meg for å sende mail til dem. Skulle bare send adressen min og de skulle sende den fra Nederland. 3 dager senere var den hjemme hos meg, og jeg fikk to klips med. Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg sendte en lignende forespørsel på support nettstedet til Logitech, men ble bedt om å kontakte min lokale Logitech forhandler. Jeg må maile samme adresse som du maila! Hvor fant du adressen? Hjeeeeeeeeelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå