Jakartabebopp Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hmmm, ramlet innom komplett og så at de hadde DETTE inne. noen som vet om det er noe tess til innspilling? det rent tekniske så jo brukbart ut. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hmmm, ramlet innom komplett og så at de hadde DETTE inne. noen som vet om det er noe tess til innspilling?det rent tekniske så jo brukbart ut. Det er et ganske fett kort det der, men kanskje se på andre alternativer som Audiophile / Echo Gina24 Det kortet der har jeg faktisk brukt selv (terratec kotet) og må si meg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 hvordan er det på lydgjengivelse? viktig sak når jeg skal spille inn ting .. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kanskje du burde sjekke noen omtaler på nettet før du bestemmer deg. Å spørre her vil gi deg "jeg har hørt at det skal være bra" svar som regel. Sjekk f.eks. www.harmony-central.com - user reviews. Utover det finnes det mange søkemotorer.. Til den prisen ville jeg valgt M-audio Delta 66 - eller enda bedre, legg på et par tusenlapper og kjøp Delta 1010 med rack monterbar breakout box og balanserte in/out, høy kvalitet for pengene. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg ville gått for M-Audio Delta 1010LT. Det får du (i disse dager) til under den 3000 kr, og det er helt sprøtt. Les mer på www.procom.no Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 oj, oj.. da var det et nytt kort på vei i posten. har hørt masse lovord om disse kortene, så nå skal jeg se om jeg får tynt det frem i praksis (btw: til deg, moksus) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå