Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

alternativer til home.no?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle registrere meg på home.no for å få plass til å legge ut diverse ting, men mail med passord kommer aldri. Går jeg på glemt passord så får jeg bare opp at utsendelse av mail misslykes. Dette har jeg fått i ganske mange dager nå.

Er der eventuelt noen andre gode gratis alternativer som gir 20MB eller mer i lagringsplass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan anbefale www.start.no der får du 30 mb!

lurer på en ting når det gjelder start.no...

Nå har jeg logget på via ftp og opprettet en mappe men et par filer jeg vil ha tilgjengelig, men når jeg skriver inn addressen så får jeg bare at siden ikke finnes framfor at filen starter å laste ned eller at jeg får opp hva som er i mappen, noe spesielt jeg må gjøre?

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om start.no sine servere støtter browsing av filer når index.html, htm eller php er tilstede. Det vet vel andre bedre.

I så tilfelle må kan du lage en php-fil som lister opp alle filene dine i mappen.

Det kan også være at du skriver feil URI

Lenke til kommentar

Hei... la du filene i public_html? det er iallefall bare de filene som ligger der som nås fra web,...

edit:(home.no.net/start.no lister filene om det ikke finnes index fil)

Uluempen med start er at du må koble opp med start for å oppdatere hjemmesiden...

og det er ikke altid jeg har tilgang til en maskin hvor jeg kan ringe opp ifra...

Noen andre?

Endret av connect
Lenke til kommentar
Hei... la du filene i public_html? det er iallefall bare de filene som ligger der som nås fra web,...

Uluempen med start er at du må koble opp med start for å oppdatere hjemmesiden...

og det er ikke altid jeg har tilgang til en maskin hvor jeg kan ringe opp ifra...

Noen andre?

Dette stemmer vel ikke helt. Jeg sitter på linje fra ngt og har ingen form for oppringing.

Det jeg måtte gjøre var å betale kr 10 via en sms som ett engangsbeløp for å få full tilgang via ftp.

Lenke til kommentar

Noen andre?

Dette stemmer vel ikke helt. Jeg sitter på linje fra ngt og har ingen form for oppringing.

Det jeg måtte gjøre var å betale kr 10 via en sms som ett engangsbeløp for å få full tilgang via ftp.

Stilig... det viste jeg faktisk ikke... Men da er det ikke noe stress.

Da er start.no det beste...

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...