Radhoo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Har lest en del poster om hvordan du fyller på vannkjøling, men jer lurer på om det er vanskelig å tømme vannkjølingen på. Hva er beste måten. Noen tips eller ekle erfaringer? Har mist Tsunami nå. Skal etterhvert skifte til en større radiator. Skal man prøve å fjerne vannet fra vanntanken eller rett og slett ta av en slange å tømme det på den måten. Lurer som sagt hva som er den beste måten.... edit: skriveleif. Det var tross alt klokka 1 på natta Endret 20. februar 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Alt avhengig av hvor du har plassert tanken, ville jeg tømt denne først, spesielt om du har tanken som laveste punkt i systemet. Om dette er tilfelle, kan du mer eller mindre lense systemet tomt for vann (og dermed unngå søl) etterhvert som det resterende vannet fyller opp tanken. Btw; "ekkle" erfaringer? Nok en "skriveleif" som heelt sikkert kunne vært unngått! Ikke fremsatt som et "skudd" i retning av deg Radhoo, men heller som et hint i retning av den smule sløvsinn som synes å prege mange av innleggene / trådene. Med all respekt for dyslektikere, som naturlig nok vil ha visse problemer med ortografien. Men samtidig nekter jeg å tro at 90% av brukerne her tilhører den kategorien! Men NB!! Vær snill å ikke gå ytterligere OT nå da, selv om jeg påpeker en tilsynelatende manglende selvransakelse, mht. muligheten for å korrigere / redigere egne innlegg. For den er jo så avgjort tilstede, både før og etter avsendelse! Bare som et lite hjertesukk....... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ops.... trøtt om natta..... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har laget meg egen avtappingskran, er kanskje litt unødvendig, men jeg har funnet ut at når man først skal tømme systemet så var den veldig kjekk å ha der. Nederst til venstre der, har kjøpt kuleventil fra clas ohlson så det er tett nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå