Gå til innhold

Tømming av Vannkjøling

Anbefalte innlegg

Har lest en del poster om hvordan du fyller på vannkjøling, men jer lurer på om det er vanskelig å tømme vannkjølingen på. Hva er beste måten. Noen tips eller ekle erfaringer? Har mist Tsunami nå. Skal etterhvert skifte til en større radiator. Skal man prøve å fjerne vannet fra vanntanken eller rett og slett ta av en slange å tømme det på den måten. Lurer som sagt hva som er den beste måten....

edit: skriveleif. Det var tross alt klokka 1 på natta ;)

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt avhengig av hvor du har plassert tanken, ville jeg tømt denne først, spesielt om du har tanken som laveste punkt i systemet.

Om dette er tilfelle, kan du mer eller mindre lense systemet tomt for vann (og dermed unngå søl) etterhvert som det resterende vannet fyller opp tanken.

Btw; "ekkle" erfaringer? Nok en "skriveleif" som heelt sikkert kunne vært unngått!

Ikke fremsatt som et "skudd" i retning av deg Radhoo, men heller som et hint i retning av den smule sløvsinn som synes å prege mange av innleggene / trådene.

Med all respekt for dyslektikere, som naturlig nok vil ha visse problemer med ortografien. Men samtidig nekter jeg å tro at 90% av brukerne her tilhører den kategorien!

Men NB!! Vær snill å ikke gå ytterligere OT nå da, selv om jeg påpeker en tilsynelatende manglende selvransakelse, mht. muligheten for å korrigere / redigere egne innlegg. For den er jo så avgjort tilstede, både før og etter avsendelse!

Bare som et lite hjertesukk.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...