dimdal Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Har et Chieftec bigtower sort, ( jadda, chieftec er tingen ) som jeg skal male et motiv på ... Motivet bør helst være en figur, uten noen slags bakgrunn, og den bør selvsagt ha farger som passer på sort bakgrunn... Noen som har noen forslag? Tenkte på TUX !! men ekke helt sikker.. den er så standard overalt.. Edit: Er det noe spes jeg må gjøre før jeg maler, eller bare rett på plata ? Endret 19. februar 2004 av dimdal Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen Tegneserie-greier? Futurama, The Simpsons med et eller annet flott slagord, kanskje? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Japp, fant motivet nå .. men lurer fremdeles på om noen har peiling på om jeg må gjøre noe med plata som skal males før jeg maler ? Det er som sagt et chieftec sort bigt. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmm.. har jo hørt om folk som sandpusser det før de LAKKERER det.. men tror vel ikke noe sånt er nødvendig? Men selv har jeg aldri så mye som malt eller lakkert noe (bortsett fra å ha klussa på det andre kabinettet mitt med tekstiltusj ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå