KjellV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Naboen min skrek etter hjelp sist helg fordi startsiden hans var byttet om. Startsiden han har nå er brutal-video.net eller noe slikt og det vil han selvsagt ikke ha. Det er også blitt lagt til et par "stygge" favoritter. Jeg sletter favorittene og forandrer startsiden men ved reboot hopper alt tilbake. Har kjørt Ad Aware men til ingen nytte. Har ikke tilgang til maskinen nå men når jeg får det kommer jeg til å installere Norton 2004 og søke etter virus. I tillegg kommer jeg til å sjekke om det er noen programmer som starter opp ved oppstart (msconfig) som setter startsiden tilbake til brutal.video og legger til favorittene. Hvis dette ikke går, hva skal jeg da gjøre? Dama hans er ikke særlig blid på han.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Du kan jo installer Spybot S&D på "naboen din" sin PC. Ellers skal du finne det, hvis det er WinXP i msconfig... Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kjør Spybot og Adaware, boot og så prøv denne fila, hijackthis VÆR FORSIKTIG, VIT HVA D ER DU SLETTER! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Last ned CWchredder, Ad-Awear, SpywearBlaster og SpyBot S&D. Etter at jeg hadde kjørt alle disse programmene sluttet startsiden min å endre seg. Så mitt tips er og kjøre alle "anti-spywear-programmene" man finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå