kvalito Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Kan noen si meg hva det betyr fikk dette etter jeg moterte tråløst nettverk 1 Feil i tjenesten Volume Shadow Copy: Uventet feil under kall av rutinen CoCreateInstance. hr = 0x80040206. 2 COM+-hendelsessystemet fant en ugyldig returkode under den interne behandlingen. HRESULT var 8007043C fra linje 44 av d:\nt\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt Microsoft Kundestøtte for å rapportere denne feilen. 3 Finner ikke beskrivelsen for hendelses-ID ( 3 ) i kilde ( NUEWizard ). Den lokale datamaskinen har kanskje ikke den nødvendige registerinformasjonen eller meldings-DLL-filer for å vise meldinger fra en ekstern datamaskin. Du kan bruke /AUXSOURCE= flag for å hente tilbake denne beskrivelsen. Se Hjelp og støtte for detaljer. Følgende informasjon er en del av hendelsen: . Jeg har et D-link Air plus DWL 120+ USB Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Er ikke så inn i WLAN, men har du innstallert riktige og nyeste drivere for nettverkskortet ditt? Lenke til kommentar
kvalito Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 bruker driverne som fulgte med da jeg kjøpte pakken Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 kan vere di ikke virker helt .. sjekk levrandøren sin WWW for opdaterte drivre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå