asware Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei, et lite spørsmål: Jeg har noen minnebrikker(SDRAM) ligganes som ikke pcen min takler. Er det noen som vet om det går ann å oppgraderer biosen for å få de til å fungere i pcen min? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nei, det går ikke. Om du ikke har ett hk som støtter både sd og ddr-ram. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Og navnet til HK var....? Lenke til kommentar
asware Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Vet ikke, men det støtter bare SDRAM.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vet ikke, men det støtter bare SDRAM.... Bruk siggen min da....... Lenke til kommentar
cpy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei, et lite spørsmål: Jeg har noen minnebrikker(SDRAM) ligganes som ikke pcen min takler. Er det noen som vet om det går ann å oppgraderer biosen for å få de til å fungere i pcen min? De har ikke samme "pin-port" heller. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg har noen minnebrikker(SDRAM) ligganes som ikke pcen min takler. Er det noen som vet om det går ann å oppgraderer biosen for å få de til å fungere i pcen min? Vet ikke, men det støtter bare SDRAM.... Og da er problemet? Endret 20. februar 2004 av svortevik Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har noen minnebrikker(SDRAM) ligganes som ikke pcen min takler. Er det noen som vet om det går ann å oppgraderer biosen for å få de til å fungere i pcen min? Vet ikke, men det støtter bare SDRAM.... Og da er problemet? Tror han har HK med BX brikke sett og PC 133 Ram som ikke er kompa- tibel med brikkesettet..... Lenke til kommentar
asware Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Noe sånt ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå