Doktor Progg Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hjelp til å skape kvalitet ved å bruke forumene på www.explodingcoding.net. Siten er akkurat lansert og trenger brukere. Registrer deg og delta i forumene! Siten har for øyeblikket kun forum, men vil etterhvert få mye annet (code-snippets, controls, etc. etc.). Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 dette var nesten litt frekt. sitter i forumet vårt å reklamerer for noe som tydelig er en konkurrent. er i strid med retningslinjene med reklame på forumet, men ettersom det kanskje kan gjøre noe godt for programmeringsnorge så ser jeg gjennom fingrene med det Lenke til kommentar
Johan Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 For ytterligere frekkheter. Code Project. Meget fin .NET community. Litt labert her på SourceCode rundt .NET og slikt. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 dette var nesten litt frekt. sitter i forumet vårt å reklamerer for noe som tydelig er en konkurrent. er i strid med retningslinjene med reklame på forumet, men ettersom det kanskje kan gjøre noe godt for programmeringsnorge så ser jeg gjennom fingrene med det Jeg var veldig usikker på om jeg faktisk skulle poste eller ikke. Jeg skjønner jo at siten min forsåvidt er en konkurrent, MEN, som Johan sier: det er ganske så smålig med aktiviteter på .NET siden av Hardware.no's forumsider. Hardware.no er jo først og fremst fokusert på.... nettopp.. hardware, ikke programmering. Men hvis det synes for ille at jeg reklamerer, så er det bare å drepe posten min altså. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Sourcecode.no er jo en søsterside til hw.no og den fokuserer på , nettopp programmering.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 det stemmer dr3as hehe nei nei er du gal doktor progg. som sagt; er det bra for programmeringsnorge så er det bra for oss. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 han har et poent med at det er litt labert med .NET her på sourcecode.... men eg vil heller ha et aktivt .NET forum som er en del av HW nettverket... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Code project er en helt genial side. brukt den mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå