satanjapan Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg får ikke slettet en fil som ligger på pc'en, det står at den er 0 byte og hvis jeg prøver og slette den kommer det at den er i bruk, har prøvd og slette den i sikkertmodus også uten hel Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Scann for virus i den mappen som filen ligger. Får du noen beskjed om virus? Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har samme problem med den mysearchhow dritten umulig og få sletta Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Har samme problem med den mysearchhow dritten umulig og få sletta Tips! Adaware, Spybot S&Dspybot (gratis) eller bare "lek" deg i registeret (hvis du vet hva du gjør), slik fikk jeg fikset det! Endret 19. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 har prøvd begge de 2 (spybot og adaware) men fikk det ikke vekk... har prøvd alt Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Triks: kjør begge programmene flere ganger, 2-3 ganger hver, virker som om de finner noe nytt hver gang. Da du er sikker på at de ikke finner mer så kan du leke deg i registeret, men som sagt pass på hva du gjør! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 jeg får ikke slettet en fil som ligger på pc'en, det står at den er 0 byte og hvis jeg prøver og slette den kommer det at den er i bruk, har prøvd og slette den i sikkertmodus også uten hel Hva slags fil er det? Noe liknende problem som Ne_On? Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 1. Få opp kommandolinjen (skriv cmd i kjør vinduet). 2. ctrl alt del og velg prosesser. Steng av explorer.exe 3. gå tilbake til kommandolinjen,bla deg fram til filen og prøv å slett den nå. 4. Hvis det er vellykket kan du igjen trykke ctrl alt del, velge fil, ny oppgave og skrive inn explorer for å starte den igjen. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Noe som funker hos meg som regel er å slå av maskine og starte den på nytt, vet ikke om det funker for deg men kan jo være verdt et forsøk? Klarer du å flytte filen i en anne mappe? I såfall kan du prøve å flytte den til en annen mappe og så se om du kan slette den! Ofte er det slik at du må starte PC-en på nytt igjen etter at du har avinstalert noe for å kunne slette de resterende .dll filene til et program! Edit: Leste nå og ser at du har startet i sikkerhetsmodu (da ha du jo seff restartet) Jeg vil anbefale deg å kjøre spybot, det pleier å være god på å fjerne slik dritt (husk på å kjøre uppdate på den først!) edit #2: Regner med at du vet filnavnet, ta deg en lite søk på google og så kanskje du finner noe interessant! Endret 19. februar 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Søk på nett etter en fil som heter remove.zip (eller var det .rar)? Mulig den het remove30.zip , men det har vel noe med versjonen å gjøre. Ett lite program som gjør det slett/fjern programmer i kontrollpanelet ikke klarer å gjøre. vet ikke om det løser problemet ditt her da... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 jeg fikk fikset det avsluttet explorer.exe og brukte jv16 powertools til og slette det Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ah ble vekk nå! kjørte spyboot 2 ganger. oxo sletta jg resten i sikkerhets-modus. takker schmelck Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ah ble vekk nå! kjørte spyboot 2 ganger. oxo sletta jg resten i sikkerhets-modus. takker schmelck bare hyggelig Liker å hjelpe folk, men har hatt en tendens til å gjenta meg selv litt for mange ganger, gjerne i samme post, hehe Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hvordan får man opp alternativet om å starte opp i sikkerhetsmodus i windows XP? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nå gjetter jeg villt her Er en stund siden jeg har brukt den men mener de var F8 (eller F7 ), bare å prøve i vei Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Det er F8, hvis du ikke finner ut av når du skal trykke så er fremgangen enkel, bare trykk på F8 om igjen og om igjen hele tiden fra du booter til du kommer inn i menyen hvor du kan velge sikkerhetsmodus. Da finner du ut ca når du skal trykke neste gang! Endret 19. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som Hvilket skjermkort skal jeg velge? hører åpenbart hjemme under skjermkort kategorien, om den blir postet i Annet om hardware blir den så stengt og flyttet til Feilpostet. Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter -knappen og ber om evt. flytting av tråden. Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg