DARKMASTER Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 det blir hardt å benekte at de foretrekker intel etter DETTE !! jeg må si jeg blir lettere forbannet over at ett "nøytralt" nettsted kan være så kritiske mot en part! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vel, jeg kan ikke si at jeg heller er Intel-fanboy, men er det noen som har sagt at Tom's Hardware er et nøytralt nettsted? Det burde ihvertfall være det. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) det blir hardt å benekte at de foretrekker intel etter DETTE !! jeg må si jeg blir lettere forbannet over at ett "nøytralt" nettsted kan være så kritiske mot en part! Ser ikke noe galt i det de skriver. Er jo bare "fakta" på en måte Kanskje du ikke skal ta alt så altfor seriøst. Er jo noe som heter ironi og sarkasme. Edit: Intel has unleashed its significant PR clout to dash AMD's Tier-One hopes by brazenly adopting 64 bit extensions. In doing so, Intel is also emulating its plucky rival AMD. This is the kind of merciless backtracking that makes one love the monopolists. Endret 19. februar 2004 av _howy Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 haha...gøy artikkel!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg tar det som står på THG med en meget stor klype salt. (burde egentlig boikotte hele nettstedet men det er jo av og til noen bra ting der også) THG har vel vært kjent for å være svært lite nøytral en rekke ganger, og bare blitt værre med årene. Før år 2000 var de greie og bra, men etter det skinner bare bestikkelsene gjennom stadig oftere. Det ryktes også fra de kretsene som faktisk kjenner Tom i det virkelige liv at berømmelsen har gått litt til hodet på han og at han bruker litt mye hvitt pulver.. Nå er han ikke så entusiastisk lengre og det går stadig lengre mellom hver gang han skriver artikler selv. Jeg tror det er noen familieproblemer der i gården også .. Han har kone og 2 barn og jeg tviler på at de liker pulver-praksisen hans. Lege-yrket gidder han ikke lengre, og nå er det kun penger penger og atter penger fra nettstedet hans som gjelder. Synd det gikk sånn men han og det en gang så gode nettstedet hans.. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Til dere som ikke fatta det: THG gjør ikke narr av AMD. Derimot kritiserer de måten Intel tar seg til rette i monopolsituasjonen de har. Bare les posten min ovenfor. Correct me if im wrong Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg tar det som står på THG med en meget stor klype salt. (burde egentlig boikotte hele nettstedet men det er jo av og til noen bra ting der også) THG har vel vært kjent for å være svært lite nøytral en rekke ganger, og bare blitt værre med årene. Før år 2000 var de greie og bra, men etter det skinner bare bestikkelsene gjennom stadig oftere. Det ryktes også fra de kretsene som faktisk kjenner Tom i det virkelige liv at berømmelsen har gått litt til hodet på han og at han bruker litt mye hvitt pulver.. Nå er han ikke så entusiastisk lengre og det går stadig lengre mellom hver gang han skriver artikler selv. Jeg tror det er noen familieproblemer der i gården også .. Han har kone og 2 barn og jeg tviler på at de liker pulver-praksisen hans. Lege-yrket gidder han ikke lengre, og nå er det kun penger penger og atter penger fra nettstedet hans som gjelder. Synd det gikk sånn men han og det en gang så gode nettstedet hans.. Hvor har du fått dette fra?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvor har du fått dette fra?? Uttalelser fra folk som har mått han, hva han selv har skrevet om kona og ungene, folk som har hadd bekjentskap med han og frekventerer diverse tekniske forum. Noe er egne observasjoner av hvordan nettstedet har utviklet seg, og det det står uttrykkelig "jeg tror" eller "jeg tviler på" så er det egne tolkninger av hva som skjer. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tom er syk.. alvorlig. Klikker ikke lenger på noen linker til siten hans. Simon Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tom's Hardware er vistnok nabo med Intel i en industripark og det går jo diverse rykter om sponsing, prewievs og tilgang til de beste CPU eksemplarene før andre hardware-sider. Sikkert noe av det som er overdrevet men man vet jo aldri. Selv mistet jeg siste rest av tillit til Tom's Hardware da de som eneste av vel 20 teststeder kom ut med en Intel som vinner i fjor sommer. Siden Tom's har såpass mange lesere er det nok fristende for produsenter å levere ekstra gode produkter til test eller å gi de fordeler på en eller annen måte. Det eneste jeg fortsatt av og til leser der er de testene der de viser ytelsen til for eks. alle CPU'ene siden Pentium 100. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Synd at det gikk slik med han da, hvis informasjonen stemmer Triste saker det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg må le. Minner om en dårlig Arild Abrahamsen anmeldelse i Stavanger Aftenblad. This is no time to take aim at the pompous, self-righteous head-in-the-sand-ostriches of the alternative chip lifestyle. One must embrace them, hug them and wipe away their tears. Hørte jeg kokain-høy mann i khakis? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå faller dere jo for på en måte det samme som THW prøver å si... Propaganda, alt på nettet er løse ord - selv det Simen1 sier bør tas med en klype salt... No offence, men det er slikt media funker? Sier jeg at jeg har fått så så mye i 3dmark med intel cpu, i forhold til en amd cpu kan det være mangt med årsaker (og urettferdig tweaking osv...) Så det jeg har å si - Kjøp det dere selv liker... Afterall, det finnes da ikke bedre uttalelser/meninger enn dine egne? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så det jeg har å si - Kjøp det dere selv liker... Afterall, det finnes da ikke bedre uttalelser/meninger enn dine egne? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Nå faller dere jo for på en måte det samme som THW prøver å si... Propaganda, alt på nettet er løse ord - selv det Simen1 sier bør tas med en klype salt... No offence, men det er slikt media funker? Det var jo nettop det både Simen1 og jeg sa; at man ikke vet hvor mye som er sant og hvor mye som er rykter. Sier jeg at jeg har fått så så mye i 3dmark med intel cpu, i forhold til en amd cpu kan det være mangt med årsaker (og urettferdig tweaking osv...) Joa, men det er likevel noe som skurrer når THG som eneste av vel 20 rewievsite får Intel som vinner. Det har vært flere tester de siste årene der THG har hatt Intel som vinner av tester mens de fleste andre har komt ut med AMD som testvinner. Det trenger jo ikke være juks kan jo også være at Intel får tak i de nyeste BIOS'ene til chipsett for THG for eksempel. Eller at som jeg sa at det ikke er THG som jukser, de får bare bedre ekemplarer enn de andre. Men resultatet blir uansett det samme, misvisende, så jeg stoler ikke lenger på THG. Endret 22. februar 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nettsteder sin seriøsitet diskuteres ikke under "annet om hardware" Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg